woensdag 10 maart 2010

Terug op de IC

Nou Mike is net weer terug gebracht naar de IC.

De cirurg die de longen erin heeft gezet is ook de cirurg die deze operatie heeft gedaan.

Hij heeft de borstholte weer gesloten, geen gaasjes achtergelaten en veel stollingen weggehaald om de longen en het hart voldoende ruimte te geven.

Hij heeft aangegeven dat de kans nog steeds klein is, maar de kans is er nog...

Mike moet nu verder knokken, elke minuut dat de bloeding minimaal is is er 1 en van die minuten moeten we uren maken en van de uren dagen en weken...

Wel is het zo dat als Mike nu zeer krietieke uren meemaakt. Als er nu snel weer een bloeding is, dan is er geen hoop meer...

Wij duimen en hopen door dat we tot vanacht iig geen bloedingen voor de kiezen krijgen...

Het begin van het wonder is er, kom op Mike !!

38 reacties:

Anoniem zei

Nu maar hopen op de rest van het Wonder ! Martina

Anoniem zei

Heel heel veel sterkte!!!

bastienne zei

Wat Martina zegt!!!
Ik ben momenteel we'll de slechtste hockeytrainer die er is, sta de hele tijd m'n telefoon te checken...
Kom op Mike, je kan het!!!
Xxx
Bas

Linda zei

Kom op mike, je bent heel sterk. Je kunt het!

Anoniem zei

Iedereen die om Mike heenstaat: heel veel sterkte toegewenst. Ik denk ook aan degenen die op de wachtlijst staan voor LTX: voor jullie is dit ook een heel intensive tijd. Alleen Gods zegen toegebeden.
Groeten,
Anja (cf, na LTX)

mara zei

OKe weer een hobbel genomen...
zet hem op! ik hou vertrouwen, jullie ook he!!! ik leef met jullie mee...toe maar Mike..goed afmaken dit! xx

Unknown zei

hallo familie en vrienden,
Pff wat een zware weg om te bewandelen is dit,.. Ik wens jullie veel sterkte toe en mike geef alles jongen.

Groeten,

Rob van Berlo
ROBA TUNING
(voormailig lid 100 nx club)

Anoniem zei

Nou Mikey.....Kom op Jongen....Je kan het....
Wij zijn nog steeds in gedachte bij jou en je familie!
Wij zullen ook een kaarsje voor jou branden!

Liefs,
Dennis & Annemieke

Marjolein zei

Kaarsjes branden..

Kom op Mike, je kan het!

Anoniem zei

Iedereen die om Mike heen staat: heel veel sterkte toegewenst. Ik denk ook aan degenen die op de wachtlijst staan voor LTX, voor jullie is het ook een heel intensive tijd. Allen Gods zegen toegebeden.
Groeten,
Anja (cf, na LTX)

Anoniem zei

Hopen, hopen, hopen!
Dat is alles wat je nu kan doen, wat een spanningen!
Liefs Elwin en Kim

Alida zei

Mike knokt zich een slag in de rondte.
Want hij is nog steeds bij jullie.
Wonderen bestaan.
Ik duim en hoop en... dat Mike het gaat halen. Geen bloeding meer!!

En ik wens jullie sterkte,heel veel sterkte.
Wat zal dit zwaar zijn.

Alida Vredevdl( sta ook al 26 maanden op de wachtlijst)

marieke zei

kom op jongen je kunt het ,bent altijd al zo sterk geweest ondanks alles.
lieve dennis, Natascha, mama en rest van de familie, we zijn in gedachten bij jullie en duimen en hopen mee
marieke koning

chiba_kun zei

Mik is een wonder!

Nu maar net als wat Martina zegt, hopen op de rest van het wonder!!

Ik ben nu thuis en een kaars brandt voor jou kerel.

Marco, Yukiko en Nanako

Sander zei

Kom op Mike!

Je hebt al zoveel moeten vechten om überhaupt te komen waar je nu bent!
Nu de laatste meters nog!

Jurn zei

Succes Mike!
Veel sterkte voor de familie gewenst.
Gr. Jurn

Anoniem zei

Hoi Lieverds,

Wij blijven hier ook hopen en duimen en zijn blij met de kleine verbetering die er is. hoe klein ook.
Als we wat kunnen doen... Laat het
horen niet alleen nu maar ook voor de komende weken al zijn het maar de kleinste dingen. Voor jullie allemaal.
Mike zet hem op!! Je bent al die tijd zo sterk geweest, en dat gaat je nu ook lukken.
Liefs Martien Nicole en Marly

Anoniem zei

Hou vol Maat.
Veel sterkte gewenst aan de Familie en vrienden.

grz Cootje.

Anoniem zei

wat een heftige periode tussen hoop en vrees!

Heel veel sterkte voor iedereen!!
Hopelijk voelt Mike alle steun van iedereen die aan hem denkt!

Liefs Hanneke

Anoniem zei

hej Mike, Dennis en Wilma en Matthijs en alle vriendinnetjes
ik wil jullie van uit Zwolle heel veel kracht en geduld en liefde toewensen, wat een ontstellend spannende tijd is dit voor iedereen.We kijken uit naar de blogs en hopen er op dat de volgende eindelijk een goed bericht zal bevatten. We gaan allemaal uit van Mike zijn kracht en hopen op een heel groot wonder, Giny

Anoniem zei

Wonderen bestaan!

Door blijven vechten Mik!

Hopen en afwachten is het enige wat wij nu kunnen doen!

In gedachten zijn we bij jullie

Liefs, Suus, Jarenko en Alicya

Anoniem zei

Laat het wonder steeds groter worden en zorg dat die longen je nieuwe leven kunnen gaan inluiden.
Zet hem op.
Familie heel veel sterkte en kracht.
Groetjes Erna

Anoniem zei

Kom op Mike,knokken jongen, we duimen voor jouw wonder!!

Grts,de Zoompjes XXX

Anita zei

Kom op lieve Mike, blijven knokken hoor jongen!

Alle lieve familieleden en vrienden wens ik ontzettend veel sterkte toe in deze zware tijd.

In gedachten ben ik heel dicht bij jullie!

Jullie "Forum-oma" Anita

lielie zei

wonderen bestaan!!!!
kaarsjes blijven hier branden.

sterkte.
dikke kus

Yvontjuhh zei

ik bid voor jullie allemaal.. Hoop dat jullie nog steeds een beetje de rust kunnen bewaren... liefs en heel dikke kussss Yvontjuhh

Rianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rianne zei

hopen op nog een wonder, en dat de bloedingen niet meer komen zodat hij voorzichtig uit de kritieke toestand kan komen!!

er duimen nog steeds voor je!!
heel veel sterkte!!

liefs
Marcel en Rianne

Bowe zei

Kom op Mike!! Meer kan ik op dit moment niet zeggen.. Heel veel sterkte ook aan iedereen die bij hem is en iedereen die met hem mee leeft.

Tamara M. zei

En nu maar hopen inderdaad!! Zet m op Mike!!

Rick en Tamara

Anoniem zei

Blijven hopen!! Hoop doet leven!

Sterkte en zet hem op Mike.

Lieve groet Monique

Anoniem zei

Heel erg veel sterkte Namens Hans, Ivonne, Manon en Gert Koopman (ouders van Susanne)

Anoniem zei

Ik hoop op een wonder lieve Mike!
Blijven Knokken !

Anoniem zei

GO FOR IT!!
Denk aan jullie allemaal.
moeder cf-er

marianne zei

hoi,

Ik ben een "stille" lezer van mike's blog, en leef met jullie mee. Wil jullie heel veel sterkte wensen...
Kom op Mike!!! Je kunt het!!!!

Marianne (cf)

Anoniem zei

Mike zet hem op jongen!!
En voor alle naasten......heel veel sterkte in deze moeilijke...minuten, uren.....

Groetjes Regina < mama van twee cf dochters >

Anoniem zei

Ongeloof..........

Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me, dat het niet waar is....


Lieve Mik, ik denk aan je...
Waarom is jou het zo zwaar gemaakt?
Dat heb je echt niet verdient...
Rust zacht.... :(

Liefs Sanne

Door zei

Hopen en duimen voor een wonder. Ik denk aan jullie.