zaterdag 13 maart 2010







Lieve mensen,

Wij willen jullie nu tussendoor al bedanken voor alle lieve reacties op deze blog, het sterkt ons in deze dagen, de vele reacties op de blog zegt wel wat over Mike.

De mensen die de kaart via de post hebben gekregen die hebben een blanco herinneringskaartje ontvangen die ze kunnen vullen met een gedachte aan Mike, deze kaartjes liggen ook klaar voor de mensen die geen persoonlijke kaart hebben gehad. Bij het auditorium waar de herdenkingsdienst gehouden zal worden kunnen jullie deze kaartjes invullen en inleveren.

Een lieve groet van ons allemaal.

15 reacties:

Anouk zei

Graag wil ik mijn herinnering aan mike zo laten weten. Misschien dat jullie hem zelf op een kaartje kunnen schrijven.

Toen ik, met Mark ,Jessica, en mijn vriend een weekend na Centerparcs was heeft Mark je met zijn vervormde stem opgebeld! Ik vond dat zo sneu & grappig te gelijk! Volgens hun wist jij dat Mark dat was! Het ging over je skyline, of die te koop was! Het leuke eraan was dat je nog zo leuk mee praatte en Mark door verwees na je broer! We hebben zo gelachen om jou uitspraken! Echt zo slim en leuk!

Ook op de verjaardag van Mark, dat jullie met zn vieren little big planet speelden! GEWELDIGE herinneringen!

Rust Zacht Lieve Mike!
Ik zal je nooit vergeten, al heb ik je pas 3 keer meegemaakt, je blijft toch als altijd een leuke, spontane opgewekte jongeman in mijn gedacht!

Vriendin, Familie & Vrienden nog heel veel sterkte de komende dagen!


Veel Liefs,
Anouk ( buurmeis van Mark)

marieke zei

wij zullen zeker een kaartje invullen, hebben zulke mooie herinneringen aan je, zo sterk,zo altijd vrolijk heel bijzonder.
marieke

Claudia Huijzen - van Broekhoven zei

Gecondoleerd, ik wil de hele familie Bakker en Jansen heel veel sterkte toe wensen met dit grote verlies! Hou vast aan de mooie herrineringen en ontzettend veel sterkte komende vrijdag.

Maarten zei

Wat spijt mij dit zeer om te moeten lezen dat Mike er niet meer is. Ik las steeds met veel bewondering zijn doorzettings vermogen om te blijven leven.

Ik wil jullie veel sterkte wensen met het verlies van Mike.

Gecondeleerd,

Maarten

Jessica zei

Lieve mik(L)

jou zou ik nooit meer vergeten...
blijft altijd in mijn hart lieverd...


gister was de dag zo geweldig en klote tegelijk...

die beker lieve mik : BEST OF SHOW Is voor jou jij hebt hem verdient...

daag lieve mik...
tijd om afscheid tenemen ..
wat mij er veel pijn en moeite kost...

rust zach lieve mik...(L)

Maaike Dijkstra zei

Beste,

Ik kon Mike verder niet maar ik heb alles gelezen wat hier staat en het heeft me wel geraakt!
Ben er eigenlijk sprakeloos van!

Veel sterkte gewenst aan familie en vrienden!

Robert Baars zei

Beste Matthijs en overige familieleden / vrienden, veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies. Vanuit Nijmegen denk ik aan jullie.

Groeten, Robert Baars

Miranda Douven-Knobbe zei

Hallo, mijn naam is Miranda (Douven-)Knobbe en heb heel lang op de Vlietweg gewoond, jullie buurmeisje dus. Ik kan me (Matthijs, en jullie, de tweeling..) alleen nog maar herinneren als hele kleine jongens. En toch vind ik het heel erg wat er gebeurd is. Ik wens jullie heel veel sterkte toe voor morgen en voor de toekomst.

Suzanne Beukema zei

Zelden zag ik zo'n grote geest in zo'n fragiel lichaam...

Lieve Mike, "before you were born, something was missing on this planet. Now you're gone, again something will be missing..."

Maak ze gek lieve Mike, waar je nu ook bent!

Liefs en dikke zoen, ook voor alle mensen die je verdrietig achterlaat.

Suzanne (JONG)

marieke zei

Wat een geweldig indrukwekkende middag, wat veel mensen, jonge mensen ,al je naasten en geliefden die om je heen waren en een prachtig woord, dans of lied voor je hadden en wat een mooie erehaag van auto's op de begraafplaats.
Mike je hebt het vast gezien en waarschijnlijk gelachen: kijk ze nou eens wat een mensen, allemaal voor MIJ? Ja jongen allemaal voor jou omdat je zo bijzonder en speciaal was voor ons.
Rust zacht
Marieke

chiba_kun zei

Wat een prachtige en indrukwekkende plechtigheid!!

Wat een opkomst ook. De parkeerplaats stond aardig vol (en dat is een understatement) met mooie auto's. Tijdens de plechtigheid, veel mooie woorden, een mooie dans door zijn Natasha, mooie foto's en filmpjes, zelfs een band die zijn favoriete liedje ging spelen en ook speciaal een lief hadden geschreven... tja... wat moet je dan nog zeggen. Dan voel je je zo nietig. Dan kan als met een veel volwassen mannen in een zaal zitten, maar dan moet je gewoon je tranen laten gaan (=helemaal niet erg uiteraard).

Zoals gezegd gehuild. maar zeker ook gelachen om de leuke foto's en de gekke dingen die Mik gedaan heeft en die werden verteld.

Het feit dat de auto's de begraafplaats op mochten (normaliter gebeurt dit niet denk ik) was ook heel mooi. Onderweg naar de begraafplaats en toen we weg gingen nog even vol in de toerenbegrenzer en lawaai maken. Dat had hij heel mooi gevonden.

Mik had veel vrienden, dat hebben we vandaag allemaal kunnen zien. Je kunt daaraan gerust afleiden dat Mik een bijzonder mens geweest is en hij zal in ieder van ons in onze hart voortleven.

Ik spreek met mijn hart en kan zeggen dat het een eer was om een bijzonder iemand als Mik gekend te hebben. Mik, ik zal je nooit vergeten, net als deze plechtigheid!

Ik wil de naaste familie nogmaals heel veel sterkte toewensen tijdens deze moeilijke tijd. Wees alsjeblieft gesterkt door het feit dat Mik bij zoveel mensen een onuitwisbare indruk heeft gemaakt en dat we aan jullie denken.

Ik wil iedereen die er vandaag bij was of in gedachten erbij was hartelijk danken!

Marco (Skylineclub)

Marjolein zei

Onwerkelijk, onbegrijpelijk, niet te bevatten.
Dat is wat er nu in mijn hoofd afspeelt.
Het klopt niet.
Gister was een mooie maar emotionele dag.
Wat heeft iedereen vol liefde, emotie en ook humor over jou gesproken!
Ik weet zeker dat jij er bij was en trots op je familie en Natas bent!
Echt diep respect over hoe zij deze dag hebben doorgemaakt.

De tijd is nog niet rijp om het los te laten en alles een plekje te geven, maar ooit komt dat moment wel..

Lieve Mik, je zit voor altijd in mijn hart.

Anoniem zei

Mike.. het was zo indrukwekkend allemaal vrijdag.. dit heb je verdiend!!

heb de stickers besteld via de skyline forum die komen op me autotje voor jou!!!!

Rust zacht mik

We zullen je erg missen!!

gr

Mark(grayam) lid van cf tuning.nl

Anoniem zei

Prachtig... Wat moet Mike een fantastische jongen zijn geweest! Kippenvel en een brok in mijn keel terwijl ik de reacties lees. Echt heel bijzonder.

Ook de kaart doet veel. 'Kom zoals je bent'. Ga zoals je was...?

Veel sterkte aan familie, vrienden, kennissen en allen die zich daardoor gesteund voelen!

sjimmie zei

Alles krijgt een plek, ook jij Mike....Jij hebt je eigen plek al!....En ik ben ervan overtuigd dat je niet zo heel ver weg bent, jij ziet alles gebeuren vanaf jou eigen stoeltje....Vanaf die stoel zal jij nog heel veel delegeren....je aanwezigheid laten merken door je eigen gekke, maar oh zo herkenbare humor!....Wat ik al zei...We'll meet again, somewhere, someday....somehow