dinsdag 9 maart 2010

Groen voor Mik

Hoi, daar zijn we dan. Het is zoo'n extreme nacht geweest, we hebben ruim 7uur gewacht, niet geslapen.. mik (en wij daarbij) zaten er echt doorheen, ook ivm de vorige oproep die we eigenlijk nog niet eens hebben verwerkt.

Ze hebben expres langer gewacht zodat het echt het laatste moment was, dus hij word nu echt geholpen!

Mama en natas zijn met hem mee gegaan naar boven, Mik krijgt daar nog enkele infuuzen en allerlei meet apperatuur. Daarna word Mik in narcose gebracht en krijgt hij een epidraal, beademing, catheter enz.

Doordat mik geplakte longen heeft kan het veel langer duren dan normaal, wij houden zelf rekening met ruim 10uur.

Wij worden zo naar de ic gebracht zodra mama en
Natas terug zijn, daar is een familie kamer voor ons.

Het wachten is nu alweer begonnen voor ons, Mik slaapt lekker, dromen over zijn auto en over fietsen, rennen, met de honden lopen en natuurlijk zijn Nissan Skyline!

Het is begonnen, zijn nieuwe leven!!!!!!!!!! DUIMEN MENSEN!!!

31 reacties:

Anoniem zei

Yesssssssssssssssss, ik duim!!

xxxKitty en de Zoompjes

Yehudith zei

Woow, nu al weer! Spannennned. Succes Mikie!!

Xx, Judith

Anoniem zei

Wat is dit spannend zeg!

Ik zit hier volop te duimen!!

Grtz, Chiba

lielie zei

whoeoeeeo yes. kaarsje brand hier.
zet hem op Mike.

Familie en vrienden succes met deze spannende tijd.

liefs Annelie ( 2 maanden geleden getransplanteerd)

Hans zei

We leven met jullie mee (wat is groen toch een mooie kleur !!)
Hans en Julia

Marjolein zei

Yay! Zo goed om te horen. Zo snel alweer een oproep en dan this is it

Fingers crossed!

Anoniem zei

Wow, wat ongelofelijk zo snel alweer!
Super dat er groen licht is gegeven. Ik duim!

Groetjes Marcia

bastienne zei

kom op mike!!!
Ik weet zeker dat iedereen aan het duimen is!
Dit is waar je al die jaren op gewacht/gehoopt hebt!
dikke
xxuzz

Anoniem zei

Veel sterkte jullie allemaal ! Heel spannend. groet van Martina

Anoniem zei

Hey Mike,


Zet hem op!

Ik duim voor je!

Sterkte aan de familie.

Lieve groet Monique

Jannie zei

Spannend! Ik duim!! Hoe lang die operatie ook gaat duren ;)

Peter de Beus zei

Mik sterkte!!!!

Dat je maar snel mag herstellen en dat we weer lekker samen skyline's kunnen mishandelen hahaha

Anoniem zei

Heel veel sterkte en succes gewenst.

hoop dat alles nu echt jou kant op komt. heb je wel verdiend.

Iedereen om mik heen ook heel veel sterkte gewenst

Arjan Heuvelink

Skylineclub

Anoniem zei

Heel veel sterkte met het wachten voor de familie en ik hoop dat mik heerlijk droomt en straks weer super longen heeft waarmee hij weer lekker kan ademen.
groetjes een mede cfer
manon de jong

Anoniem zei

wow wat geweldig, zo snel weer een nieuwe oproep en groen licht! Ik duim ook heel hard!!

Groetjes Daphne

Door zei

Eindelijk!Ik duim heel hard mee.
Liefs Door

Tamara M. zei

JEetje alweer een oproep!! Ben misselijk van de spanning!! Mike zet m op jongen!!! We denken aan je!

liefs Rick en Tamara

Anoniem zei

eindelijk! ongelofelijk
wist niet was ik las vannochtend,
ik duim hard, sterkte voor de familie!
succes mik je kan het!

liefs christa en henry

Irène zei

Wat bizar dit! Op een goede manier, voor Mike natuurlijk. Maar pfff wat een emotionele achtbaan zeg.
Heel veel succes allemaal.

Anoniem zei

beste mik,
wens je veel sterkte de komende tijd.
GO FOR IT!

moeder cf-er

Bowe zei

Wat super spannend!! Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat! We duimen voor je

Kim zei

Wat spannend!! Succes en sterkte.

xx

Anoniem zei

Jeetje wat spannend.
Wij duimen mee
De Kievitten

Anoniem zei

Ik duim voor je Mike! Wat spannend zeg.
Liefs van Sandy (Ydnas CFcafe)

Anoniem zei

Faaaacking spannend! Hoop snel goed nieuws te lezen, sterkte allemaal!

Groetjes van t nichtje uit Zwolle, Jana ;)

Yvontjuhh zei

whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Ik ga heel hard voor je duimen en voor je bidden.. succes en zet em allemaal op...ik hoop dat jullie een beetje de rust kunnen bewaren voor jezelf ondanks alle emoties en spanningen.. Liefs en dikke kusssss Yvonjuhh

Hobbitchy zei

Zet hem op Mike!!! Ik duim heel hard voor je mee!

daffy zei

duim duim duim.. mike je kan het en de rest heel veel sterkte met het wachten!!

Anoniem zei

Lieve Mik,

Je kan het!!

Ik duim voor je!

Liefs Suus, Jarenko en Alicya

Anoniem zei

ALLEMAAL STERKTE DAAR.

Elly van je weet wel zei

Spannend, succes en veel sterkte voor jullie allemaal. Denk aan jullie!!