woensdag 10 maart 2010

Naar de OK

Mike is om half drie naar de OK gebracht (er liep een andere operatie iets uit).

Hij was redelijk stabiel, maar had wel een harde buik.
momenteel zijn de waardes in het bloed al iets beter (minder verdunner) dit gaan ze er dus ook niet meer ingooien (loogiesch), de bloedneus die mik al 12uur had is nu bijna weg. De operatie is uitgesteld maar hij is nu weg (half 3), hij is nu dus weg gebracht richting de OK, ze zeiden toen dat het bloeden heeeeeeeel iets was afgenomen, maar dat ook het zuurstofgehalte in het bloed daarbij naar beneden gaat, daarbij plast hij minder en is zijn buik erg hard, dit kan betekenen dat de andere organen overal onder lijden, en dit willen we niet want dat kunnen we er gewoon echt NIET bij hebben nu..

Het is maar goed dat mik weer geopereerd word, voor alles weer uit de hand loopt. dat is het natuurlijk al, maar toch.

groet ons, bedankt voor alle steun en duimen en kaarsjes etcetc !!

Dat doet ons goed !!

KOM OP MIKE JE KAN HET !!

21 reacties:

Mark zei

Over een uur hopelijk bericht dat het allemaal goed is gekomen. Sterkte daar familie en naaste vrienden!

lielie zei

jullie heel veel sterkte weer met het spannende wachten. voor Mike, kom op...je komt er!!

liefs Annelie

Anoniem zei

Lieve allemaal,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze periode.

Mike is een vechter, dat moeten jullie niet vergeten!

Ik denk aan jullie!

Liefs Suzanne (danspartnertje van Den)

Mariska de Ruiter zei

in spanning afwachten Liefs

Kop op allemaal..

Cobi zei

Lieve allemaal,Bedankt voor de berichtjes. heel veel sterkte maar weer met het wachten,de kaarsjes blijven branden!
Liefs Cobi

Marjolein zei

Heel veel sterkte met het spannende wachten... Keep fighting Mike!

Liefs

Anoniem zei

Ook hier brandt een kaarsje voor Mike en jullie allemaal.
groetjes van een trouwe bloglezeres (moeder van cf-zoontje)

bastienne zei

Heel veel succes mike!!!!
Niets kunnen doen is echt het meest vervelende wat er bestaat!!!
Liefs,
Bastienne en Lucas

Anoniem zei

De hele tijd heb ik dit lied in mijn hoofd: http://www.youtube.com/watch?v=yrZETO6DiEQ

Misschien steunt het jullie ook.
Ik leef erg mee.
Sterkte, sterkte, sterkte

Regina

Anoniem zei

SUCCES !!

hj

Dennis zei

Kom op kerel, hou vol! We blijven duimen hier...

Dennis & Annemieke

Sander zei

Inmiddels begint de F5 knop (refresh) pijn te doen aan mijn vinger!

Hoop met een paar uur te lezen dat alles is goedgekomen en Mik stabiel is!

Sterkte in deze moeilijke tijd!

Anoniem zei

Nog weer een spannend uur dus.. Wij duimen dit uur ook weer super hard met jullie mee.. en denken ontzettend veel aan jullie!
Sterkte lieve allemaal!
Liefs, Elwin en Kim

Anoniem zei

Mike houdt het spannend, laten we hopen/duimen dat er snel écht goed nieuws is, sterkte allemaal.

Grts,de Zoompjes XXX

Anoniem zei

Kom op Mik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor jullie heel veel sterkte!

Liefs Sanne (zusje van Mark L)

Anoniem zei

heel veel sterkte,
mike is sterk en gaat het halen.

Anoniem zei

heel veel sterkte.
en mike gaat het halen hij is sterk genoeg en nog veels te jong om al die mooie dingen uit het leven te missen

Hobbitchy zei

Mijn kaarsje brand ;) En de duimen draaien! Mike zet hem op! Je kan het :D Voor jullie ook ontzettend veel sterkte! Lijkt me zo erg om zo machteloos te zijn wanneer Mike het gevecht van zijn leven heeft... succes met afwachten en alles wat er verder nog komen gaat. Mijn gedachten en gebeden zijn voor jullie! :) Liefs, Danielle

Mara zei

shit, ik weet niet wat ik anders nog kan zeggen!
ik wens Mike en ook de rest van jullie heel veel kracht toe.. Hij moet nu volhouden...en jullie ook!! Sterkte!

Marjolein zei

Lieve allemaal

Jeetje mina... Wat kan ik zeggen?
Het is allemaal zo verdrietig, en ik leef op afstand echt zo mee met jullie allemaal!

Ik blijf duimen en hopen op een hele goede afloop..

Veel liefs en een dikke knuffel van Marjolein.

Anoniem zei

Lieve allemaal,

Wat duren deze dagen lang. Allemaal zitten we in spanning te wachten. Voor Mike het allerbeste en sterkte voor zijn familie en vrienden!
Veel liefs Gerrit & Jolanda
vader en moeder Mark)