woensdag 10 maart 2010

Rust zacht lieve Mike Bakker...

Onze lieve, dappere Mike heeft toch na circa 45 min bloedingen gehad...
Niemand kon meer iets voor hem doen, hoe pijnlijk ook. Ze hebben nog wel laatste zakken bloed gegeven en longfoto's gemaakt in de kleine hoop dat het zou stoppen.

De longfoto's zagen er op dat moment weer net zo uit als voor dat Mike de OK op ging, alleen daar had hij een hele nacht achter zich gehad en nu maar een klein uurtje.

Mike is heel rustig ingeslapen nadat alle apparatuur was uitgezet, hij liet zelfs nog een traantje...

Lieve Mike, WE ZULLEN JE MISSEN !! WE HOUDEN VAN JE !!

203 reacties:

«Oudste   ‹Ouder   1 – 200 van 203   Nieuwer›   Nieuwste»
Marjolein zei

Heel veel sterkte in deze heel moeilijke tijd. Woorden schieten te kort... Tranen hier...

Zijn kaarsje brandt nog steeds...

Fly free, breathe easy Mike...

Anoniem zei

Ongeloof..........

Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me, dat het niet waar is....


Lieve Mik, ik denk aan je...
Waarom is jou het zo zwaar gemaakt?
Dat heb je echt niet verdient...
Rust zacht jongen.... :(

Voor jullie allemaal heel veel sterkte

Liefs Sanne

Marjolein zei

Gecondoleerd allemaal!
Lieve Mik, ik zal je missen! :(

Heel veel sterkte allemaal, ik denk aan jullie.

Liefs Marjolein Koning

Mariska de Ruiter zei

Gecondoleerd

Lieve Mike we zullen je NOOIT vergeten voor altijd in ons hart(L)


Heel veel Sterkte voor iedereen

Liefs Mariska Martijn en Iris

Unknown zei

heel veel sterkte met het verlies.

Liefs Rowena

Unknown zei

Ook vanuit hier heel veel sterkte!
Je hebt zo hard je best gedaan Mike!

Gecondoleerd voor je familie en vriendin.

Liefs Donata en Roy

Suus en Yvonne zei

Woorden schieten te kort ......,
we zijn er stil van.

Heel veel sterkte voor iedereen!

Suus en Yvonne Pelt

Erwin zei

Lieve vriend! Ik ga je zo hard missen!!

Rust zacht vriendje!

lielie zei

geen woorden, heel veel sterkte.

liefs Annelie

Mariska de Ruiter zei

Gecondoleerd

Stil van verdriet en woorden te kort.

Sterkte Trees André Melvin

Anoniem zei

Dag Mike, goeie reis!

Veel liefs Daphne

Anoniem zei

Rust zacht kerel rust zacht ............

Pepijn

Anoniem zei

ben er stil van...
Iedereen gecondoleerd..
Sterkte.

Rob

lianne zei

en dan in eens lees je dit.... word er stil van....
Lieve Mike het was je zo gegund.... je hebt zo hard gevochten jaren maar vooral de laatste uren, dat had beloond moeten worden, je had het verdiend.

Liefs lianne

Anoniem zei

Wat erg zeg!!

Wil de familie, heel veel sterkte en kracht toe wensen.


Vaya Con Dios Mik!!

Lfs Monique

Anoniem zei

Och Mik toch,
Ik heb je nooit persoonlijk gekend, maar heb je verhalen en je doorzettingsvermogen altijd erg gerespecteerd.

Mik, Rust zacht jongen..
en ook veel sterkte gewenst aan alle familie en nabestaanden...

Ruud Prinsen
(a.k.a speeddemon op skylineforum)

Dennis zei

Damn kerel... Waarom moest je nou gaan...

Heel veel sterkte aan alle familie, vrienden, vriendinnen etc.!

Dennis & Annemieke

Anoniem zei

Damn Mike,

Veel plezier in de Skyline heaven. Waar alle skylines wit zijn, behalve die van jou. Ik kan het nog steeds niet geloven.

Sterkte familie Bakker.

Rayner @ Skylineclub.nl

Anoniem zei

Dit doet pijn.
iedereen gecondoleerd.
weet en kan verder nix zeggen
moeder cf-er

Anoniem zei

Rust zacht, lieve Mike.

Je hebt zo hard geknopt, dit heb je gewoon niet verdient.

Tranen rollen over m'n wangen, het kaarsje gaat opnieuw voor je aan.

Mijn gedachtes gaan uit naar de naasten.

Robin

Harmke zei

Zo ineens...

Ondanks ik Mike al
een hele poos niet gezien of gesproken heb, raakt het me wel enorm!

Sterkte allemaal!

Lieve groetjes,

Harmke ( oud-klasgenootje Cortenbosch )

Anoniem zei

Lieve allemaal,

Geen woorden hiervoor..
Ongeloof..
Sterkte in deze zware tijd!
We denken aan jullie..
En zijn er voor jullie!

Liefs Elwin en Kim

John zei

Hier ook een traantje... Veel sterkte allemaal.

Fred zei

Hoi Mike, en alle anderen!
wat een ongelooflijk nare toestand.
Heel veel sterkte voor iedereen en een heel goeie reis voor Mike. Hij is vast op weg in een skyline oid!

nogmaals sterkte en tot horen.

bastienne zei

Lieve allemaal,
Wat oneerlijk dit!
"Gelukkig" is Mike gaan slapen gisteren met het blije idee/gevoel dat het anders ging worden en heeft ie de afgelopen 24 uur niet meer bewust meegemaakt.
Dan nog zit ik met dikke tranen op m'n wangen, hij had het zo verdiend!!
Hele dikke vette mega knuffel van mij

Anoniem zei

Mik ik zal je missen jongen.
Gecondoleert aan de familie vrienden en bekenden van deze geweldige jongen

Jeroen

Astrid zei

Beste vriendin, familie en vrienden van Mike,

Heel veel sterkte!!!

Wat erg dat het zo moest lopen.

Astrid

sjimmie zei

see you in heaven.....

Samantha zei

Heel veel sterkte voor familie en vrienden in deze moeilijke periode.
Je blijft in ieder zijn gedacht

Samantha Ernst
&
Wilco Schut

Anoniem zei

Lieve Mike, wat een ontzettend klotenieuws....tegen beter weten in hoopte ik dat je het tóch zou redden....
Dag lieve Mike, rust zacht.

We wensen de fam.Bakker heel veel sterkte,

de Zoompjes XXX

christa zei

lieve mike,
ik kan het niet geloven, tranen rollen over mn wangen, je hebt zo hard gevochten! je hebt zo je best gedaan,
rust zacht lieve mike we zullen je vreselijk missen!!

liefs christa en henry

Anoniem zei

Lieve Mike,

hopelijk heb je nu de rust die je verdient.

Wilma, Natasha, Matthijs, Dagmar, Dennis en Anneleine
Heel veel sterkte....

Liefs Martien, Nicole en Marly

Anoniem zei

Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Woorden schieten tekort voor dit grote verlies!

Lieve Mik rust zacht! We zullen je nooit vergeten..

Liefs Suus, jarenko en alicya

Tim zei

niet te bevatten dit.

heel veel sterkte toegewenst aan iedereen!

Anoniem zei

heel veel sterkte met dit grote verlies...er zijn hier geen woorden voor...
familie, vrienden, kennissen, gecondoleerd...

veel liefs Lennert en Linda...

we zijn gewoon allemaal sprakeloos...

Anoniem zei

Wat ontzettend erg om dit bericht te lezen...

Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit zware verlies.

Liefs Marleen

Lysanne zei

lieve mike en familie,

gecondoleerd met het zware verlies!
heel veel sterkte toegewenst ..

liefs Yvonne en Lysanne

Daniel (Resetter) zei

Dan maar een reactie zoals sommige die van mij verwachten, iedereen gecondoleerd.

Fukai ikan no i wo motte watashi wa anatani ayamari masu.

深い遺憾の意をもって私はあなたにあやまります。

Anoniem zei

Woorden schieten ons te kort
Het is erg hard aangekomen

heel veel sterkte allemaal om dit grote verlies te dragen.

Ivonne en Hans Koopman

Anoniem zei

Gecondoleerd.

Heel veel sterkte,

Arno en Regina

Anoniem zei

Hier zijn geen woorden voor..
Mike heeft hard gevochten, maar het mocht helaas niet zo zijn.. oneerlijk!

Ik wil iedereen familie/vrienden heel veel sterkte wensen bij het verlies van deze sterke jongen..

Liefs Annet

marieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Mike rust zacht!

Geen woorden.....

Familie en vrienden heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

Liefs Regina

marieke zei

wat een vreselijk bericht, hij was altijd zo sterk en het was hem zo gegund, wens jullie heel veel sterkte toe, woorden schieten tekort.
lieve mike ik hoop dat je je rust gevonden hebt, zonder pijn.
lieve groet, marieke koning

chiba_kun zei

Mensen worden in zo'n situatie heel poetisch of kunnen zoiets mooi onder woorden brengen...

Ik kan dat niet!

Wat ik wel kan is met tranen schrijven dat dit een groot gemis is. Waarom? Waarom hij?

Mik rust zacht!!

Jij bent voor altijd en eeuwig mijn Skyline-broeder!!

Mijn condoleances aan familie en naasten. Sterkte met dit grote gemis.

Unknown zei

Heel erg veel sterkte aan Mike zijn familie en vrienden. Wat een heftig bericht.. Gecondoleerd. Ik weet even niet wat ik moet zeggen.. Alleen dat ik zijn blogberichtjes erg ga missen. Rust zacht.

Gwen

Anoniem zei

De hoop zo hard de grond in geboord :(

Sterkte allemaal.

hjs

Door zei

Ik had net een berichtje geplaatst bij de vorige blog toen ik deze las. Ongeloof en tranen overheersen nu. Goede reis Mike. Voor zijn dierbaren: onzettend veel sterkte

Unknown zei

Kerel! Gelukkig heb ik je afgelopen zaterdag echt zien genieten in je auto. Die lach van je vergeet ik nooit meer! Rust zacht.

Bij deze mijn condoleance naar al zijn familieleden, vriendin, uiteraard vrienden en verder iedereen die hem dierbaar was.

Gr, Hans (Hansburger --> Skylineclub/Jeroentje)

Anoniem zei

Wat verschrikkelijk verdrietig.
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Joke Huisman

Anoniem zei

Lieve mensen, heel veel sterkte, ik leef zo met jullie mee! Echt verschrikkelijk dit, dat het nu zo moest gaan, terwijl het zo goed begon.
Liefs Annemieke

Unknown zei

Gecondoleerd & Sterkte aan de familie. :(

Zo te horen heb je een dappere strijd geleverd, we zullen je missen vriendje Stokvis!

muis zei

gecondoleerd en heel veel sterkte daar.

mike rust zacht

liefs marion

Anoniem zei

Lieve mensen,

Wat verschrikkelijk!!!
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.

Liefs gertie

Anoniem zei

Ongelooflijk.. Gecondoleerd. Heel veel sterkte! Annerieke

Tamara M. zei

Lieve Mike

Waarom mocht het voor jou toch niet zo zijn? Het was je echt ontzettend gegund. We zullen je missen.

Aan Natascha, familie en vrienden gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie.

Mike, slaap zacht.

liefs Rick en Tamara

kimberley zei

Rust zacht lieve mike!

heel veel sterkte voor iedereen.. denk aan jullie..

Anoniem zei

Wat erg om te lezen dat mike het niet heeft gered ondanks het harde vechten ,
Ik leef heel erg mee met zijn vrienden en familie.
Gecondoleerd.
Ook al ken ik jullie niet personelijk maar ik ben ook mijn tweelingzus verloren onder een long transplantatie al ruim 3 jaar terug.

breathe easy mike
sterkte familie en vrienden.
manon de jong cfer

Lauraatje zei

Fly little wing. Er wordt aan je gedacht.

Lieve familie en dierbare, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Lieve groet,

Laura (en Ray)

Anoniem zei

Heel veel sterkte gewenst vor ieder die Mike liefheeft!

Hobbitchy zei

Wat een verschrikkelijk bericht! Ik heb zo geduimt en zo gehoopt hoe moeten jullie je dan wel niet gevoeld hebben. Vind hoe Bastienne het beschrijft heel mooi, maar dat maakt het voor jullie niet makkelijker ontzettend veel sterkte de komende dagen!
Liefs,
Danielle

Anoniem zei

Beste familie van Mike,
Gecondoleerd allemaal, heel veel sterkte...
Ron en Rita Berghuis

Marijn zei

Verschrikkelijk!

Veel sterkte aan de nabestaanden, vrienden, familie, kennissen...

.. Marijn

Danielle zei

Gecondoleerd! Heel veel sterkte allemaal!

Hier zijn gewoon geen woorden voor...

Liefs,
Daniëlle Stuijvenberg

Suzanne zei

Mijn hart sloeg even een slag over toen ik het nieuws te horen kreeg.

Familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Mik rust zacht

Wesley zei

Sprakeloos...

TE onwerkelijk dit...

Gecondoleerd...

Wesley & Sharon

Peter R32 zei

Woorden schieten te kort, Rip mik!

Je word nooit vergeten Skyline Broer!

jurn zei

Veel sterkte gewenst.
Rust zacht mike.

Jurn

Anoniem zei

Elke Traan die je laat is heel bijzonder en ook voor iemand die van ons is heen gegaan...zo wordt die persoon nooit vergeten..Mike je hebt echt hard gevochten en dat zullen we nooit vergeten geniet maar van je rust in dat mooie paradijs.
Wij wensen iedereen heel veel sterkte en kracht om dit enorme verlies te verwerken...

Mike het gaat je goed..we houden van je en zullen je missen...

Veel liefs Rene en Peetje

Anoniem zei

Geen woorden, heel veel sterkte.

Gecondoleerd voor je familie en vriendin.

Sterkte, Wim (Het Rodemonster)

Ray zei

Geen Woorden voor, only R.I.P vriend!

Echt aan iedereen heel veel sterkte gewenst, we zullen het allemaal heel erg hard nodig hebben!

verder komt er echt niet uit nu......................

Ray ats

Anoniem zei

Jeetje, ik weet niet wat ik lees... Verschrikkelijk.

Ik bleef op de hoogte doordat Joke Huisman mij dit weblogadres had gegeven.
Wat een zware tijd nu. Ik wens jullie heel veel sterkte met het zware verlies.

Linda Heesen (ook ROC Aventus)

Anoniem zei

lieve mik...

wat een klotezooi!!
zo had het niet af moeten lopen...
ookal kende ik je niet zo goed.. ik heb altijd zo met je meegeleefd :'(

veel sterkte voor de familie
rust maar zacht...

liefs sabine

Yvontjuhh zei

lieve allemaal, mijn ontzettende oprechte deelneming met dit zware verlies..wat heb ik gehoopt en gebeden dat het hem zou lukken... wat heeft Mike geknokt! ik denk aan jullie allemaal.. again a star in heaven.. liefs en dikke kuss Yvontjuhh

Anoniem zei

Ik kan het niet bevatten dit, dit is zooo oneerlijk!

Kzal je missen jongen!

Heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.

Fabian (van Skylineclub)

Denyce zei

Heel erg veel sterkte met het verlies. Liefs Denyce

Anoniem zei

Gecondoleerd.

Heel veel sterkte gewenst.

Liefs Ad

Anoniem zei

Ik ben er stil van, heb geen woorden. Was een trouwe lezer, en had je deze longen zo gegund. Ook je vriendin en familie. Dit is niet te vatten.

Anoniem zei

lieve mensen heel veel sterkte.

Lindsay zei

Mike, ik kende je niet, maar ik hoorde van jou via mijn zusje (Suus) en heb héél hard voor je zitten duimen, helaas...

Woorden schieten te kort, ik ben er stil van en ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen....

Heel veel sterkte voor iedereen die Mike kende.

Lindsay Pelt

Veronica zei

Bizar................onwerkelijk...wat oneerlijk..........het was jullie zo gegund.
Lieve Natas, Dennis en natuurlijk eigenlijk iedereen....................heel veel sterkte met dit verlies is een zwakke opmerking bij zo'n afschuwelijke toestand. Het lijkt zo onwerkelijk dat Mike het niet heeft gehaald...............
Wat een gemis...............wat ik met deze tekst wil zeggen dat ik er geen woorden voor heb. Deel jullie verdriet.
Liefs, Veronica

Anoniem zei

Verslagenheid.
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Fam. Kievit

Rianne zei

heel veel sterkte ind deze moeilijke tijd!!

jammer dat je deze strijd hebt verloren, je hebt gevochten tot het eind en nu heb je rust..
rust zacht!!!

lieve mike we zullen je missen!!


liefs Marcel en Rianne

Cobi zei

Lieve familie van Mike, gecondoleerd met dit enorme verlies.
Woorden schieten te kort en tranen zijn niet te bedwingen.
Wat is dit onrechtvaardig!
Lieve Mike rust zacht, je bent een kanjer!
Liefs Cobi.

Dientje zei

Heel veel sterkte allemaal met dit grote verlies.

Liefs Dientje

Anoniem zei

Allemaal gecondoleerd en enorm veel sterkte met het verlies van Mike.
Liefs Sandy (H'lem) (Ydnas CFcafe)

Anoniem zei

Beste allemaal, het Wonder waar iedereen op hoopte, is niet gebeurd. Jullie moesten hem loslaten. Moge de herinneringen aan jullie kanjer, de pijn verzachten. Onze welgemeende condoleances, Willem en Martina van Vliet, ouders van 2 CFers

Jarenko zei

Kan niet zeggen wat ik voel, kan nieteens voelen wat ik voel.
Ik weet het niet.
Alleen weet ik dat jij altijd in mijn/onze gedachtes en hartje zal doorleven!

Mike, grote knokker, rust zacht!
Doe alles wat je wil doen en geniet daar!

Jarenko

Anoniem zei

Verslagen en met tranen in me ogen zit ik al de hele avond terwijl ik mike niet eens kende.

Wat verschikkelijk en zo oneerlijk!

Rust zacht in vrede mike!

Voor iedereen die dichtbij mike stond, zeer veel sterke toegewenst en deze moeilijke tijd!


Nick.
(swigy@skyline forum)

Anoniem zei

Rust zacht Mike

Wat kun je nog zeggen.....

Wij wensen Fam. Mike's meisje en naasten heel veel kracht en sterkte.

fam. Stegeman [epe]

Anoniem zei

Lieve Wil, Matthijs, Dennis, Dagmar, Natascha en Anneleine.

Dit hoort zo niet te gaan.

Wij realiseren ons het enorme gat dat in jullie gezin en toekomst is geslagen.
Hopelijk vinden jullie troost in de dapperheid en het samen knokken wat jullie allen zo bewonderenswaardig hebben gedaan.

Wij zijn verdrietig maar gedenken Mike met groot respect voor zijn lef.

Veel, veel sterkte gewenst.

Hidde, Fenna en Gé

Irène zei

Wat verschrikkelijk dat Mike het niet gered heeft. Ik ben sprakeloos.
Heel veel sterkte voor iedereen die Mike lief had en speciaal voor zijn tweeling broer en meisje.
Irène

Anoniem zei

Beste Dennis & familie,

wat een verdrietig bericht. Ik leef (op afstand) met jullie mee. Ik hoop dat de aflevering van Jong een kleine tastbare herinnering mag zijn aan de heldhaftige manier waarop Mike met CF omging.

Namens het hele team van Jong: Sterkte in deze moeilijke tijd!

Manuel Venderbos

Remke zei

Geen woorden.. wel tranen..
Ik zal je missen lieve Mike.. slaap zacht..


Heel veel sterkte voor de familie en vriendinnetje van Mike..

Paul van den Elsaker zei

Al waren we plaatsgenoten, we hadden maar weinig contact. Ik herinner me vooral de ontmoetingen bij CF Beachdance. Familie, vrienden en Natascha ik wens jullie veel sterkte na het overlijden van Mike.

Paul van den Elsaker

ans de ruiter zei

gecondoleerd met dit grote verlies
rust zacht lieve mike

Elly zei

Lieve Mike, godv....... Ik had het jou en Natas zo gegund, we zouden voor je eigen huisje gaan. Rust zacht lieverd, het vechten is voorbij......

Lieve Wilma, Natascha, Matthijs en Dagmar, Dennis en Anneleine,
jullie zijn in mijn gedachten.

Veel sterkte in de komende periode en als ik wat kan betekenen, Dennis en Wilma, jullie weten me te vinden.
Hele dikke knuffel, Elly

Roo zei

May god have his soul!

R.I.P mikkie, je zal nooit vergeten worden!

Unknown zei

Wat heftig! Familie, vrienden van Mike, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Hoe raar het misschien ook mag klinken: Dennis, jou wens ik extra sterkte toe. Verschrikkelijk.

Keizer zei

woorden schieten me te kort!
ik ga je missen mik!

heel veel sterkte iedereen,

Christiaan

Anoniem zei

Rust zacht gozer.

Ik wens de familie, vrienden veel sterkte toe deze moeilijke tijd.

Rob
swornenemy @ skylineforum.nl

Anoniem zei

Pffff net nog jullie aflevering van "Jong" gekeken (http://www.eo.nl/programma/jong/2009-2010/page/Ik_ben_ongeneeslijk_ziek_/episode.esp?episode=9640050)

Zo onwerkelijk...
Je hebt zo hard geknokt...

Steeds kijk ik hier even, de berichten blijven binnen stromen..

Liefs Sanne
(zus van Mark L)

Anoniem zei

Het is zo onwerkelijk..
Woorden schieten te kort.
Familie/naasten heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Berry & Paula

Anoniem zei

Tranen in de ogen, woorden schieten tekort.....


Lieve Mike, be free!


Je zult voor altijd bij ons blijven!

Sterkte ook aan alle familie en verdere vrienden,.....

Peter zei

Gecondoleerd met het verlies van Mike

heel veel sterkte toegewenst de aankomende tijd

Peter ( CitroDevil )

Anoniem zei

Mike rust zacht jongen!!

heel veel sterkte aan iedereen!!!

we zullen je missen jongen

Gr

Mark

Anita zei

Verslagen staar ik voor me uit, tranen rollen over mijn wangen...

Je hebt zo hard moeten vechten, maar het mocht niet baten...

Ik zal je heel erg missen poepie en je hebt voor altijd een plekje in mijn hart.

Lieve Wilma, Natascha, Matthijs, Dagmar, Dennis en Anneleine...
Heel veel sterkte toegewenst met dit enorme verlies.

Rust zacht lieve vriend...

Veel liefs Anita

Roel zei

Ondanks dat ik Mike niet ken vind ik dit verschrikkelijk nieuws.

Tegen al mn verwachtingen in!

Veel sterkte gewenst voor familie en vrienden.

Liefs Roel

Anoniem zei

Ik kende Mike via me broer die ook lid was van CF-Tuning

Ik wil namens hem en mezelf iedereen heel veel sterkte wensen de komende tijd.

Liefs,
Maike, Remco (Dutch Dream) en Nathalie

Anoniem zei

Lieve Mike, lieve familie,

geen woorden alleen tranen..
zo vaak gelachen tijdens het dansen.Mike was een fantastisch goeie jongen!

sterkte!

Christel

daffy zei

mike we zullen je missen.. voor de rest heel veel sterkte en een knuff

daphne en steven

Anoniem zei

Lieve Mike,

Je was zoon lieve jongen...

Ik zal je gaan missen...

Heel veel sterkte lieve mensen!

Liefs Suzanne
(Biezeman)

Anoniem zei

Ik wil familie, vrienden en omgeving heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies!

Liefs,

Jenny de Keizer
( oud klasgenootje Matthijs )

Cash en Els zei

Wat een ontzettende schrik!! Zo hard geknokt maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
Heel veel sterkte voor iedereen die nabij Mike stond.

Els

Elly zei

Beste familie, vriendin en vrienden,

Wat verschrikkelijk dat Mike het niet gehaald heeft gisteren. Daar ga je toch niet van uit bij als er een oproep komt.
Ik las af en toe Mike's weblog via CF-café. Gisteren ook de hele tijd gevolgd. Heel veel sterkte met het dragen van dit verlies.
Elly (CF)

Francaatje zei

Mike,
dat je de rust mag vinden die je zo verdient.

Geliefde, familie en vrienden van Mike,
voor jullie wat woorden van troost, opdat jullie de kracht vinden door te gaan na dit verlies.

I believe
That angels breathe
And that love will live on and never leave

Fly me up to where you are
Beyond the distant stars
I wish upon tonight to see you smile
If only for awhile to know you're there
A breath away is not far to where you are

Lars zei

Familie en naasten gecondoleerd met dit tragische verlies.

Als mede-Skylineclubmember ben ook ik enorm geschrokken van dit trieste bericht. Er was nog veel te veel moois in het leven om ons nu al te verlaten Mikkie. We weten dat je enorm hard hebt gevochten.

Iedereen heel veel sterkte met het verlies van een bijzondere vriend

Anoniem zei

alle familie leden en vrienden Gecondoleerd

Mike Rust zacht

Groeten Niels

Anoniem zei

heel veel sterkte met dit grote verlies.

moeder van een cf'r

Anoniem zei

Ik ken Mike alleen uit verhalen en ik wens zijn moeder,broers en vrienden heel veel kracht toe om dit grote verdriet te dragen.

Wil, moeder van Madita.

Anoniem zei

Geen woorden voor!
Wat een vreselijk nieuws, wat een vreselijk gemis!

Heel veel sterkte voor iedereen die Mike gaat missen,
in het bijzonder Dennis en Mike zijn meisie!

Sterkte...

Hanneke
(fok 3)

Alida zei

Gisteravond las ik het trieste bericht.
Kon toen gewoon niet reageren.
Maar ook nu weet ik niet wat ik zeggen moet.
Mike viert zijn feestje, maar niet hier op aarde.
Rust zacht Mike.
En jullie. verdrietige mensen, ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van dit mooie jonge mens!

Liefs Alida

Anoniem zei

Rust zacht Mike ...

Anoniem zei

Woorden schieten te kort.

Dit had nooit zo mogen aflopen.

Zal nooit jou levenslust en passie vergeten.

Mik je zult door heel veel mensen nooit vergeten worden.

Alle sterkte en kracht gewenst aan de familie, vrienden en kennisen van mik


Arjan Heuvelink

( Skylineclub )

Arno van Santen zei

Tjongejongejonge..

Wat valt dit zwaar zeg.. Je was echt een goede gozer Mike.. Zo als jij waren er niet veel.. Nooit meer zal ik ons gesprek vergeten bij je broertje in de auto over je ziekte en je toekomst.. Dat heeft zoon diepe indruk gemaakt op mij.. Ik heb er geen woorden voor..

Lieve Natas, Dennis, familie en vrienden, heel veel sterkte aankomende tijd..

Arno van Santen

karlijn zei

ik wil mike zijn broers moeder zijn vriendin en aanhang heel veel sterkte de komende tijd wensen. in een tijd die nog veel emotie los zal laten, en een moeilijke periode in jullie leven zal zijn. en een gemis wat altijd zal blijven.

liefs karlijn kent mike van de bouwhof

Anoniem zei

ik wens jullie heel veel Sterkte toe de komende tijd!

de tranen komen naar buiten
waarbij we de ogen sluiten

het verlies van mike is verdriet
ik hoop dat het vollopig niet giet

liefs annemiek

Anoniem zei

Ook ik werd er gister stil van toen ik het bericht las.
Gecondoleerd allemaal.
Heel veel sterkte allemaal

Nicole

Pastry zei

Namens het Corsa A Forum wensen we iedereen veel sterkte in deze moeilijke tijd. 23 is veel te jong.

Maurice Hartsuiker ( SG Maus ) zei

Maatje,

jou zullen we ons altijd blijven herrineren.

jou enthousiasme, jouw vriendelijk en jouw dromen mogen ons allen dan ontnomen zijn...

maar de nagedachtenis aan jou leeft altijd voort.

namens mijzelf , maar ook het hele streetgasm team gecondoleerd aan de familie.

Anoniem zei

Lieve Mike

Rust zacht , we zullen je missen

Waarom moest het zo eidigen , je had nog zoveel plannen als je nieuwe longen had.

Wilma , Natasja, Dennis ,Anneleine. Matthijs en Dagmar we wensen jullie alle sterkte,warmte en liefde van mensen die jullie na staan om dit verlies een plek te geven in jullie hart en leven

Mike, een laatste groet van je buurtjes Arie en Anneke en een poot van Lady

Anoniem zei

Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Tiny

Anoniem zei

Jeetje....
Ik kende Mike alleen maar van verhalen maar toen ik dit las....kippenvel over mijn hele lichaam...

Lieve familie, vriendin, vrienden en vriendinnen van Mike, ontzettend veel sterkte

Theresia (vriendin van Dennis en Annemieke)

Anoniem zei

oh wat verschrikkelijk..

Onbeholpen en naakt
Komt een mens op de wereld
En naakt gaan we hier weer vandaan
Want alles blijft achter
Heel je bezit
Leeg zijn je handen
Aan het eind van de rit
Niemand is machtig
En iedereen klein
Aan het einde van de lijn
Elke waarheid
Is een leugen
Want niemand in dit paradijs
Is klaar aan het eind van de reis


tranen in mn ogen.. laatst nog het programma terug gekeken van dat jullie aan t racen waren op t circuit in zandvoort..

lieve familie bakker, lieve natascha, gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

liefs anoniem

Mara zei

Slaap zacht, je hebt het verdiend
Je vocht tot aan je laatste zucht
En ga, ga nu m'n vriend
En droom voor eeuwig opgelucht

Heel veel sterkte voor Wilma, Natascha, Matthijs en Dennis.
Maar ook voor de vele anderen die deze bijzondere lieve jongen zo zullen missen.

Anoniem zei

Lieve familie,

Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Wat een verschrikkelijk nieuws.

Daphne Gijsbers

Anoniem zei

Ongelooflijk dat dit is gebeurd .Heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd wens ik jullie allen toe Rust zacht lieve MIKE.
Margriet (cf)

Mell! zei

Lieve Mike,

Ongeloof.. ook bij mij schieten de woorden mij te kort. Wat is dit verdomde leven toch oneerlijk!!

De één word een jaartje ouder, en de ander sterft. Ook hier rollen de tranen over m'n wangen.

Fly free & Breathe easy!
Liefs, Melanie

Unknown zei

hallo

met verslagenheid en medeleven wil ik de familie heel erg veel sterkte wensen
ik leef heel erg met jullie mee

liefs wilco brinkman

Jessica zei

Heel veel sterkte allemaal.


Lieve mik Lieve mik` En dat er mensen zijn die lachen En dat er mensen zijn die dansen Dat kan ik nu niet meer begrijpen Ik voel alleen de pijn van "God, waar is hij" Ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen En ik kan er niet mee om gaan Ik kan er echt niet meer mee om gaan.... Mis je lieve mik Hoop dat je het nu goed hebt... dat je je rust kan vinden wij vergeten je nooit mannetje

Thomas Tijink zei

Veel te vroeg ben je van ons heen gegaan!

Mike, ik zal je meer dan missen.
De humor op de autosport festivals.
Je lach tijdens de cf reunie's! Ik zal de tijden die ik je hebt mee gemaakt koesteren! Your for always in my mind Mik!

Ik wil graag iedereen sterkte wensen met dit verlies. My heart goes out to family and friends!

Liefs Thomas

Daniël Berrevoets zei

Iets anders dan gecondoleerd weet ik even niet uit te brengen...

Daantje All Honda Friends

Anoniem zei

Ik wil de familie en vrienden condoleren met het verlies van Mike en wens jullie allen heel veel sterkte.

Een nabestaande lotgenoot...van www.longtransplantatie.nl

Anoniem zei

Lieve allemaal,
als oud klasgenootje van de MAVO van Matthijs hoorde ik af en toe de verhalen over zijn zieke broertjes.

Via Nicole werd ik de laatste jaren op de hoogte gehouden (met name over Mik(e) nu ik Matthijs niet meer dagelijks zag.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe in deze hele moeilijke tijd.

Liefs, Anneloes van der Brug

Ivo zei

Rust zacht Mike!
Heel veel sterkte allemaal.

Anoniem zei

Aan allen die het verlies met elkaar delen wil ik veel sterkte wensen.

Vergeet vooral de goede momenten niet, zodat Mike lang bij ons allen in gedachten blijft.

Namens de Furious Angels
R.I.P. Mike

Meta

Anoniem zei

Heel veel sterkte voor iedereen die Mike lief was.

Breathe easy Mike

Riet (moeder van zoon met CF)

Alexandra zei

Gecondoleerd met dit grote verlies.

heel veel sterkte de komende tijd voor mike's familie.

ik heb mike lang niet meer gesproken maar met hem in de klas gezeten op cortenbosch.. en daar al heeft ie veel gestreden voor deze ziekte.. en nu om dit allemaal te lezen.. daar word je stil van..

iemand die zo kan vechten.. en dan nog helaas.. niet heeft gewonnen..
maar je hebt genoeg gevochten nu heb je rust.. rust in vrede!

heel veel sterke voor jullie allemaal..

liefs alexandra

Peter Graansma zei

Mike heeft geleefd en zijn dromen nagejaagd, als ik een SXOC clublid mag citeren.

Hij greep het leven met 2 handen en heeft het tot gisteren niet meer los gelaten.

Bewondering voor de wijze waarop hij in het leven stond, bewondering voor zijn inzet, zijn liefde, zijn altijd opgewekte humeur!

Mik, je bent een mens waar ik en zeker ook de rest van de mensheid een voorbeeld uit kan halen.

En ook al weet ik dat je nog meer had willen doen in je leven, je hebt er van genoten, wij ook van jou.. Rust in vrede!

Peter
PeeSX van SXOC.nl en WanganWarriors. PeeNx van CF-Tuning.

Anoniem zei

Soms bereidt je jezelf voor op de toekomst.
Maar als de toekomst het heden wordt, is ondanks voorbereidingen het verdriet nog net zo groot.
Wij wensen Matthijs, Dennis, familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies....
namens Tauw, Civiel Deventer (werk Matthijs)

Unknown zei

Lieve mik ,

Rust zacht ,

Hoop dat je in een auto paradijs bent !

Slaapwell!
Liefss Kimmm

Anoniem zei

Als een donderslag bij helder hemel komt dit bericht bij mij binnen. Heb er geen woorden voor.
Familie heel veel sterkte in deze tijd.

Rust zacht.......

Veronique

Anoniem zei

Niet te bevatten.
Ik ben sprakeloos.
Mike we gaan je missen op CF-Café.

Familie en vrienden gecondoleerd met dit verlies !

Een meelevende groet, Bert Visser

Joke zei

Beste Familie en vrienden van Mike,

Gecondoleerd met dit grote verlies en wat een strijd heeft hij moeten leveren.
Heel veel sterkte in deze oh zo moeilijke tijd.

Joke Lazarom

Marian zei

Gecondoleerd met dit verlies.
Ik denk aan jullie.

Unknown zei

Ik heb 4 jaar aan de overkant gewoont, ken jullie eigenlijk niet eens zo heel goed, maar heeeeeel veel sterkte de komende periode.

Liefs,
(ex)overbuur Chantal

Anoniem zei

Mijn dochter van 19 heeft cf. Ik volgde Mike's blog zo nu en dan. Het werd mij duidelijk hoe levenslustig en positief deze
bewonderenswaardige jonge man in het leven stond. Een warm mens waarvan iedereen moet houden.
Dat blijkt nog eens overduidelijk aan het grote aantal reacties op cf-cafe. Wat zullen jullie deze jongen missen...
Alle dierbaren van Mike wens ik de kracht die nodig is om deze pijn te verdragen. Hedwiche

Unknown zei

Namens mezelf en Hondavriendenclub.nl.....

Rust zacht Mike!!

marianne zei

Ik weet geen woorden, voor dit verlies.. Ik kende Mike niet persoonlijk, maar volgde zijn site al heel lang.

Iedereen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd..

Marianne (cf)

dave zei

Gecondoleerd met het verlies van Mike

heel veel sterkte toegewenst de aankomende tijd

Dave (corsadriver)

Anoniem zei

Gecondoleerd, en heel erg veel sterkte voor familie en vrienden in deze moeilijke tijd.

Liefs Eirlys

Anoniem zei

gecondoleerd familie en vrienden, damn dit had ik echt niet verwacht.
en je had al zo moeilijk leven :(
je bent veel te vroeg gegaan
rust zacht mike :(
ik wens iedereen heel veel sterkte toe


timmeeh

Anoniem zei

Woorden schieten tekort wat een verdriet wat erg wens Natas en de rest van de familie heel veel sterkte met dit enorme verlies
Vergeten zullen we je noot
Marrie

Anoniem zei

Dierbare familie en vrienden van Mike,
Ik hoorde het vandaag op het werk. Ik schrok enorm. Ik zie Mike samen met Dennis nog bij ons met die grote "skippy" ballen op de BOSU staan dollen. Leuke herinneringen.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Resi Mulders, Isokin

Anoniem zei

Heel veel sterkte voor familie en vrienden!

Woorden schieten in deze tijd tekort..

Liefs, Ilona Hamerling

Anoniem zei

Rust zacht lieve mike.

Gecondoleerd allemaal.

Ik heb je een hele lange tijd niet gezien en gesproken maar het komt toch wel heel hard aan.

Christa (Jan, Bernadette, Ruben)

Josianne zei

Gecondoleerd..
Sterkte met dit grote verlies..

Unknown zei

Ik vind het heel erg.
Heeel veel sterkte aan iedereen!

Kamilla

Anoniem zei

Family en vrienden van Mike gecondoleerd

Liefs Koen

Bob zei

Dennis, Natascha en familie,
Ik lees net pas door wat voor hel jullie en vooral Mike zijn gegaan de afgelopen dagen. Ongelooflijk dit, het moet gewoon bij iedereen goed gaan...
Heel veel sterkte!

Johan Sterk zei

Beste nabestaanden,

ondanks dat ik Mike persoonlijk niet heb gekend, wil ik jullie heel veel sterkte wensen met de verwerking en het verlies van jullie dierbare Mike.

Anoniem zei

Lieve familie en vrienden van Mike. Heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.
Het raakt me diep, ik heb er geen woorden voor...

Liefs Anita
(zus van Arnold)

Anoniem zei

Beste Mike,

Ik ga jou en zeker je droge humor vreselijk missen kanjer.
Familie en vrienden veel sterkte em steun toegewenst.

grz Cootje.

Anoniem zei

ik kende hem niet
en ik ben een keiharde,
maar heb net zitten huilen als een klein kind, van die verhalen ook hoe hij ze schreef in zijn blog.
wat vind ik dit erg zeg, Zo Jong nog..!!!
ik wens alle familie vrienden en kennissen heel veel sterkte toe in dit ongelovelijke verlies,
nu zal je vrij kunnen ademen mike, rust zacht.

Met heel veel Respect,
een Bewonderaar.

Anoniem zei

Afgelopen dagen lukte het me niet een berichtje te plaatsen, ik wist gewoon niet wat te zeggen. Nu een paar dagen later weet ik dat nog steeds niet. Dus kan ik jullie alleen maar heel heel veel sterkte wensen in deze vreselijke tijd.
Marcia

Sander zei

Mike, we gaan je missen!

fam. heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Sander

Linda zei

Mike, het was je zo gegunt... een tweede leven met nieuwe longen.

Rust zacht dappere jongen.

Heel veel sterkte voor iedereen.

Linda

Anoniem zei

Beste Mike,

Tot onze spijt hebben wij moeten vernemen dat je van ons bent heengegaan. Je hebt er altijd hard voor geknokt, voorspoed en tegenslagen gekent. Je was een kanjer.

Heel heel sterkte aan de nabestaanden in deze zware tijden.

Patrick & Melissa

Anoniem zei

Heel veel sterkte, voor de familie, vrienden en vriendin van Mike. Ik denk aan jullie.

Anoniem zei

Erg sneu om vandaag te lezen op de website van SXOC dat Mik er niet meer is. Ik kende hem niet persoonlijk, maar het zet je toch wel aan het denken. Vooral, omdat hij nog zo jong was.

Mike, R.I.P. @Familie, vriendin en vrienden: heel veel sterkte de komende tijd.

Een SXOC-member

ans de ruiter zei

lieve mensen
gecondoleerd met dit grote verlies

Bas (misterGSi) zei

Namens de moderators en alle leden van corsa-c-drivers.nl willen wij de familie, vriendin, vrienden en bekenden condoleren en sterkte wensen met dit grote verlies.

rust zacht Mik.

Bas (MisterGSi)

Anoniem zei

Wat een ongeloof,zo jong nog!Dit greep me ontzettend aan,kende je niet persoonlijk maar ben een moeder van iemand die je wel kende!
Vooe alle familie,vriendin en iedereen die hem kende,gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies!!
Een moeder.

Anoniem zei

Echt geen woorden voor...

Familie en vrienden van Mik gecondoleerd... Heel veel sterkte...

Gerben van der Heide (Gurby Skylineforum)

Anoniem zei

famile veel sterkte met de verlies van een goeie jongen sterke jongen die ik mag mogen kenne . sterke .

groetjes djerry

Christel zei

Na het boek Jong te hebben gelezen waar het verhaal van Mike en zijn broer in stond heb ik deze blog aan mijn favorieten toegevoegd om te kijken hoe het met hem ging. Ik heb een paar dagen niet gekeken en zie ineens dat hij er niet meer is.... woorden schieten tekort. Gecondoleerd! Heel veel sterkte!

Anoniem zei

Gecondoleerd aan alle familie en vrienden.
Heel veel sterkte voor iedereen

Rens en Esther

Anoniem zei

Gecondoleerd en sterkte allemaal.

Tom Ham

Casper zei

Gecondoleerd aan alle nabestaanden en vrienden en veel sterkte.

Casper @ preludeteamholland

Anoniem zei

Bij deze wil ik heel graag alle bekenden van Mike heel veel sterkte wensen bij dit ontzettend grote verlies. Tjonge.. weer iemand weggevallen die zo lang op een donor wachtte... Ik word daar zo verdrietig van...

Anoniem zei

Lieve Wilma, Natascha,Dennis en Anneleine,Matthijs en Dagmar.

We voelen zoveel, maar kunnen zo weinig zeggen.
Mike's schaduw blijft voor altijd!

Als een bloem zo is het leven
't begin is teer en klein.
De een die bloeit uitbundig
de ander geurt heel fijn
Sommige bloemen blijven lang,
weer anderen blijven even.
Vraag niet bij welke bloem je hoort,
dat is het geheim van het leven.

Lieve Mike, je was en blijft voor ons kanjer.

Liefs,
André en Anita

tweety namens car illusions zei

Ik hoorde het gister via een vriend en kreeg je kriebels,ik kende je niet persoonlijk, maar je was geen onbekende,namens mij persoonlijk en vanuit de club wensen we iedereen tertkte met het verlies dit is veels te vroeg, zo jong. Je wordt niet vergeten!

liefs Sandra oftewel tweety

Preludepower92 zei

Ik heb er geen woorden meer voor.
Ik heb het zo hard gehoopt dat het goed zou komen!
Maar het mocht niet zo zijn :(

Mik,ik zal je missen jongen!
Sterkte aan alle vrienden en nabestaanden,namens mij,en Prelude Team Holland.

Gert.

Raymond zei

Heel veel sterkte aan de familie, vrienden en goede kennissen.

Mike, Rust Zacht.

Raymond (kennis via autoclub)

Unknown zei

Alsof ik een klap in me gezicht kreeg, las ik dit nieuws.

Weet niet wat ik kan zeggen...

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden.
Wat is het leven toch oneerlijk !

Wouter
(Purple Player)

HLD zei

Uit het zicht, maar niet uit het hart..

Heel veel sterkte voor de nabestaanden!

Rust in vrede Mik!!

Stefan

Anoniem zei

Gecondoleerd,
erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Marjolein (fok3)

Werner Boersma zei

Ik ken Mik alleen van de diverse fora en een snel eenmalig gesprekje. De manier van communicatie over deze vreselijke ziekte heeft bij mij al veel respect opgeroepen. Ik kreeg steeds meer rescpect voor hem toen ik zag/ las hoe hij met alle tegenslagen omging. Op een of andere manier bleef ik hem altijd "volgen". Toe ik uiteindelijk las dat dit ZIJN jaar zou worden dacht ik ook; "het is je meer dan een ander gegund!!!!"
Tja toen ineens de het verhaal kwam over de operatie zat ik met een smile van oor tot oor achter mijn buro! maar die veranderde in een brok.... een brok in mijn keel dat er nog steeds zit....
nog steeds... Man juist jij... Dit is juist ou NIET gegund!
Hoe mooi en indrukwekkend is het dan als je op zandvoort loopt en je ziet vele trbute stickers, de bloemen bij JOU auto en ook je broer....

Familie ik wil jullie in deze ongeovelijk moeilijke tijd het aller aller beste wensen!!!

En mik...
Leer jij GOD maar hoe je een goed burnout maakt, ik zal vanaf nu lachen als het bewolkt is......

Anoniem zei

Was een poosje niet geweest en kwam nu weer lezen.
Wat een vreselijke tijd voor jullie
Heel erg veel sterkte

Gecondoleerd met dit ongelooflijke verlies van jullie Mike

Tobbeltje zei

Ik lees dit bericht eigenlijk pas net en het is wel schrikken.

Ik wil de familie en vrienden van Mike veel sterkte wensen in de komende tijd.

Tobbel (CF Café)

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 203   Nieuwer› Nieuwste»