woensdag 1 oktober 2008

Tourtocht!

Volgas kwamen ze voorbij, Sam en Matthijs met hun skylines.. Dit was een afgesproken zaak want we waren met ze alle onderweg richting Maastricht.
Nabij Eindhoven hebben we verzameld met een Xtal aantal monsters, zelfs de nieuwe 'R35 GTR' was aanwezig om samen met ons een tourtocht te houden van een 600 kilometer!

Mijn nissan skyline, jeweetwel die wagen die in januari nog in Japan stond, is nog niet gemaakt dus heb ik de geimporteerde Suzuki Cappuccino van me broer mee genomen, ook rechts gestuurd, turbo, RWD.. Dit was een MUST voor deze dag.

Er kwamen een 24 autos op af, en vanaf een punt in Maastricht zijn we begonnen met de tourtocht, deze is uitgezet door de ANWB, genaamd de Mergellandroute, dit is een route door de Belgische Ardennen :) Want natuurlijk uber vet is! ^^

De Cappuccino is tevens de kleinste cabrio die ooit ter wereld is uitgebracht dus we hebben op deze zonnige dag (jaja dat kan nog in Nederland) erg veel cabrio gereden. Dit was ook erg makkelijk met het filmen en fotoos maken van de wakkies die meereden!
Onder het genot van een mooi landschap hoorden we in de verte de blow-off-valves afgaan en piepende bandjes van de wagens die wat rubber achter laatte op het asfalt, echt TE vet om zo'n dag mee te maken.
Aan het einde van de tourtocht was iedereen minimaal een 80 euro aan benzine kwijt, en dat met zoveel auto's, daarna zijn we nog met 49 man uit eten geweest, we hebben die WOK daaro eens lekker op de kop gezet ^^
Hier een filmpie die ik gemaakt heb, van de autos die mee reden!
http://www.youtube.com/watch?v=Ert8xH8eilk

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Mike,
Ik had de uitzending van Jong nog niet gezien op tv, dus ik balangstellend (op afstand) als ik ben toch maar kijken waar iedereen zo laaiend enthousiast over is.
Nou en ook ik vind het een hele mooie uitzending waarin jullie leven heel goed is neergezet!!
Ben onder de indruk.
En voor jou wil ik zeggen en natuurlijk ook voor Dennis, ga zo door!!
Geniet!!!!
Ik gun het jullie!!
Liefs Nicole (danspartner matthijs ;-))