maandag 13 oktober 2008

A brand new life

Ik ben ervan overtuigd dat als mensen overleiden ze op een andere wijze weer een nieuwe leven beginnen,..

Afgelopen zaterdag hebben wij afgescheid genomen van Eline, een vriendinnetje met ook cf, Eline was een pracht van een meid met veel kracht, maar de longen kwamen gewoonweg veeeelste laat, waardoor ze langzaam haar kracht verloor en ons verliet.

Eline haar afscheid was mooi en ontroerend, er waren veel mensen op de been waaraan je gelijk kon zien hoe geliefd ze was, Eline we zullen je missen en we zullen altijd aan je denken.

Vandaag was het weer een normale dag, ik moest weer eens vertrekken naar Utrecht om een APKtje te krijgen voor 4 maanden op me eigen lichaam, dit lukt me al jaren, dus ook vandaag had ik er ook vertrouwen in.

Ik ben al wel een tijdje aan het 'kwakkelen' zit voor de 2e kaar aan een kuurtje in 2 maanden tijd en heb besloten om deze met een week te verlengen, dat was eigenlijk het enigste minpunt van vandaag op het vele hoesten en proesten na, maarja dat hoort nou eenmaal bij CF!

0 reacties: