donderdag 2 oktober 2008

Life's good.....

Life's goooood, maar niet good enough!

Denk je alles op een rijtje te hebben, krijg je toch weer in kutgevoel in de pens (longen =D )

Alles is goed, heb een dikke wagen, een super meid, een leuk uitzicht (vakantie) enz enz, en dan ga je je opeens weer kut voelen.

Ik heb er voor gekozen om 2 dagen af te wachten ipv 2 weken haha, dit omdat ik anders in de knoop kom met mijn vakantie over 27 dagen... Kreeg dus te horen van de arts dat ik weer met een kuurtje ken beginnen, ben er net vanaf joh!!!!

Eind augustus was me laatste kuur, nu dus weer, hopelijk slaat deze wat meer aan, zodat de vakantie toch supervetgaafkicke gaat worden...

We zullen zien, morgen ma weer na school en me leventje oppakken, thuus zitten is ook geen ene reet waard, huppa! Goan met die banaan dus!

2 reacties:

Anoniem zei

Hier je trouwe lezer ;) !
Wel rustig aan doen hoor Mikje !!
Ik zoek je toch liever in Apeldoorn op dan in Utrecht ;)
Liefs Lein

lielie zei

Heey Mike,

Idd wel een beetje rustig aan doen he, dan ben je lekker fit als je op vakantie gaat.
liefs Annelie