dinsdag 23 september 2008

Scheuren met die HAP!

Auto's, auto's en nog eens auto's, dat is zoals de meeste weten mijn hobby..
Om die hobby up-to-date te houden ben ik gevraagd om te 'chauffeuren' bij een project waar vele mensen op af kwamen, dit project bevond zich in brabant en heette 'Landart'.
Omdat mijn eigen Skyline kapoet is kom ik niet vaak op een meeting, dit zal wel weer komen, maar dit pas als de Sky klaar is en weer loopt!

Daarom pakte ik deze kans aan om te chauffeuren, dit was afgelopen zondag het geval.. Natuurlijk doe ik dit niet zomaar, want daar moet natuurlijk wel een dikke wagen bij tepas komen hehe.. Wat uiteraard zo was.

Landart werd zondag geopend, en speciaal voor die dag had volvo 5 wagens beschikbaar gesteld om te pendelen tussen 2 punten, dit waren natuurlijk niet zomaar Volvo's :)
De 1e Volvo die u ziet op het plaatje hierboven was een V70 van 13 dagen oud met 512 kilometer op de teller! Hierin mocht mijn broertje de heledag sturen, dit was een 2.5 liter turbo (dacht ik zo) Daarvoor staat een zelfde Volvo V70, alleen ander kleurtje en een 5 maandjes oud, iets meer op teller maar voor de rest een super bak, DAT was mijn wakkie!!!!

Daarvoor staat nog een XC70, XC70 en een S80 (S80 heb ik ook een eind in mogen sturen)

De auto waarin ik reed was dus een V70 uit Juni 2008, deze had opties waar je U tegen zegt, het was een automaatje waar je ook zelf met tiptronic kon schakelen, natuurlijk hebben we dit allemaal uitgeprobeert :)


Ik heb ook een filmpje gemaakt, 2 zelfs! 1 van een de auto zelf, het uiterlijk en een beetje de onzinnige opties =D
En het andere filmpje is van 0 tot 100 acceleratie hehe! Want ja, dat moest ook getest worden!
Zal proberen deze up te loaden, wil nu nog niet lukken, maar komt goed!

Groetjes een blije Mik! ^^


1 reacties:

Anoniem zei

OOHH Mik !
Je mocht helemaal niet zo hard met die auto's rijden ;-), haha
Maar ik vond het wel gezellig dat je mee was hoor !! ^^ !!
Liefs leine