zondag 26 oktober 2008

Bijna Vakantieee!


Yes, het is bijna zover, het begint nu ook stiekem wel te kriebelen...

Dat kriebelen is natuurlijk gezond, ik heb dat vaker, als ik een auto koop kan ik de nacht ervoor al niet slapen. Slapen zal vannacht wel gaan, maar ik twijfel over dinsdag...

Dinsdag nacht vliegen we, ik ga me vriendin en broer (die ons wegbrengt) ophalen rond half 2, om dan richting schiphol te rijden en ons te laten afzetten. Daarvoor is het natuurlijk slim op te pitten maar ik gok dat ik dat op men buik kan schrijven.... Dan maar slapen in THA PLANE!

Afgelopen week hebben we de tickets opgehaald, wat overigens gewoon 2 A4tjes zijn! Er ligt dus thuis een bundel met papieren te wachten, die natuurlijk uitermate voorzichtig bewaren, dit omdat ze bij mijn vriendin het huis half vertouwen en de papieren daar liggen haha =D

Alles is eindelijk geregeld, zuurstof, papieren, kleren, goed humeur, veel sokken, auto, vliegtuig, tickets, alles is er! :)

WIJ zijn er dus klaar voor, Laat die 11 dagen Gran Canaria maar komen! :)

7 reacties:

Anoniem zei

De Zoompjes wensen jullie alvast héééél veeeel plezier en GENIET!!

Groetjes,Kitty

lielie zei

Ga er van genieten lekker met zn tweetjes!!!!

dikke kus Annelie

Anoniem zei

Heeeeeeel veeeeeel plezier!!

xxx

Anoniem zei

Heel veel plezier!

doe voorzichtig!

groeten Fred

Unknown zei

Hey kuikentje,

Heel veel plezier op je vakantie samen met Natas. Ik hoop dat jullie er lekker van kunnen genieten samen. Ik denk aan je...

Kusje.. rianne

Anoniem zei

Hooi Mikje,
Heeel veel plezier, geniet ervan !
En tot volgende week zaterdag =) !
Liefss

Anoniem zei

MIKEEEEEEEEEE
Waar ben je nouwww?