maandag 6 oktober 2008

That girl :)

kom net bij me meisje vandaan, Damn, wat is dat toch een leuk mens!

Zal eens onderbouwen waarom; Heb dr 3 dagen niet gezien haha, ze was op vakantie die lucky bastard!

Vandaag de dag dat Eline (Een vriendinnetje van ons) is overleden aan CF heb je je steun natuurlijk hard nodig, ben toch blij dat ik me meisje Natas vandaag toch weer in me armen kon sluiten, pff wat voelt zo'n moment (minuten?) toch goed!

Toch een grote schouder om op te rusten en je goed bij te voelen, daar kan je op zulke dagen als vandaag erg na uit leven, wat een schatje heb ik toch, ik hoop dat iedereen eens het dekseltje (of het potje) vind wat bij diegene hoort, want wat voelt dat goed zeg..

Houd het vandaag bij zo'n raar iets, ik ben blij, maar toch verdrietig omdat er weer 1 is heen gegaan, en ik O zo blij ben met mijn pop! :)

4 reacties:

lielie zei

dubbel...

maar idd fijn dat je dan zo'n lieverd hebt!! Geniet er maar flink van... hihi

liefs Annelie

Tamara M. zei

Fijn is dat he:) Fijn dat jij zo iemand hebt:) Helaas kon ik Rick gister niet omhelzen, maar dat doe ik vandaag maar dubbel:)

liefs Tamara

Dennis zei

lekker ding he :D

Anoniem zei

Mooi geschreven Mik!
Het is inderdaad erg fijn om zo iemand te hebben...
Geniet ervan!

Liefs Belinda