woensdag 15 oktober 2008

Mijn hobby, Cars! (Weer een nieuwe erbij gekocht)

Yep, mijn leven draait om autos, natuurlijk niet alleen, want me vriendin staat helemaal voorop, maar auto's is toch ook vet leuk!

Heb zoals jullie weten een nissan skyline, Januari stond die nog in Japan en nu is die eigendom van mij, staat welliswaar geschorst en zal 'getuned' worden tot een 400 pk, maarrr dat tenzijde...


Rijd daarnaast een Peugeot 106, goedkoop, blauw, klein, en lelijk! Had ook geen stuurbekrachtiging en was de MINST luxe versie ooit verkrijgbaar, gekocht voor een klein bedrag en deze zal ik binnenkort de deur wijzen.. Voor een klein bedrag! ^^

Want, de 106 is vandaag vervangen door een 306, wat nieuwer, wat mooier, wat luxer en ongeveer even zuinig gok ik! :)

De 306 is wat meer mijn smaak, mooi in de lak en is wat opgeleukt, Just as I want! Deze supervetgavedikkeride heeft natuurlijk stuurbekrachtinging, wat de 106 niet had... Centrale deurvergrendeling ,wat de 106 niet had ennn electrische ramen, wat de 106 niet had! lol!


Ook een dubbele sebring uitlaat, dikke subwoofers achterin, 17" velgen en aftermarket bumpers.. Ook weer allemaal, wat de 106 niet had! =D

Kortom, een leuke auto, is natuurlijk ook te zien op de foto, en dat als daily.. Wat heb ik toch een leuk leven zo ^^

5 reacties:

Anoniem zei

En het is natuurlijk altijd handig om je eigen taartschep bij je te hebben zo achterop de auto ;)

Anoniem zei

Goed bezig Mike!

Greetz, Chiba ;-)

Anoniem zei

Nou ja...alles klinkt beter aan dit karretje dan de 106...dan is de mijne toch wel wat luxer....Gewoontjes wit maar ik heb wél centrale vergrendeling-electrische ramen maar soms een beetje helaas voor Lisanne géén stuurbekrachtiging ;-)


Groetjes,Kitty van Z.

Anoniem zei

Hoi Mike,

Net autotje!

groeten Fred

Irène zei

Da's een beste vooruitgang Mike!
Oh, en mijn vriend Sjoerd is he-le-maal onder de indruk van je Skyline... Zijn ogen rolden zowat uit hun kassen toen ik hem over je eigen The Fast and the Furious-mobiel vertelde. =D