maandag 15 september 2008

Vakantie of thuis blijven?


Waarom zou je thuis blijven, als de kans ertoe doet en je nog vrijwel hoog op de lijst staat, DIE vraag houd mij deze dagen bezig! Ik zou graag met me meisje, nu het weer goed gaat, en nu het nog kan, op idee van het oproepen van nieuwe longen, (heb nog veeeel mensen voor me) even lekker na de zon willen.

Zometeen ga ik eens een paar belletjes plegen, ik heb van het ziekenhuis al een 'ja' gehad dat ik nu nog wel een weekje weg mag omdat ik dat graag wil, maar zou toch nog even mijn arts willen spreken hierover! Hopelijk krijg ik van hem te horen dat het mag, want heb laatst een gesprek gehad dat het vaker gedoogd word, dus de kans zit er dik in!

Gaat dat lukken dan word het snel bellen na het zuurstof gebeuren kijken of hun dat nog kunnen regelen, dana word het boeken met me vriendinnetje :)

We willen al langer samen lekker weg, de kans is er wel geweest maar dat waren weekendjes of weekjes hier in nederland, ook super gezellig, zolang Natas er maar is! Maar zou toch samen met haar de zon op willen zoeken, op na de ECHTE zomers (in het najaar) haha..

Het land is al bekend, en de plaats ook, mits ik een Ja krijg en alles door ken gaan natuurlijk, we zouden graag op halfpension willen verblijven in Gran Canaria, hier hebben we een 3tal hotels uitgezocht, me favo ligt AAN het strand, dat word mooooiii, maar eerst even bellen zo!

UPDATE:

Jaja het mag, ik ga, wanneer weet ik nog niet, maar het zal eind oktober zijn! Heb de Graaf gesproken en mag van hem gaan, heb daarna gelijk zuurstof gebeld en ook hun kunnen het nog regelen, dat is nog eens een prettig uitzicht!

Lekker eind oktober na Gran Canaria dus, deze week moet er een keus gemaakt worden en zal er geboekt worden, damn wat zal dat lekker zijn, aan het strand, me meid in bikini, zonnetje op de bol en lekker genieten van het warme weer, Jummie!


3 reacties:

Irène zei

Ik hoop dat het lukt Mike! Vitamine Zon is een perfecte boost voor je lichaam... :-)

Groetjes,
Irène

Anoniem zei

Oeeii dat zou zeker heel erg fijn zijn!! Dat hotel aan het strand klinkt super!

Anoniem zei

Hoooi Gekke Mik,
Dat is nog is goed nieuws =) !
Ik zou zwembandjes voor je kopen dat je niet verdrinkt in het zwembad en zee ;) !
En... ik wil wel op je mislukte vis Leo passen hoor als je weg bent.
Liefsss Leine