woensdag 17 september 2008

YES! Let's go :)

Het is bijna zover, ik weet het pas sinds gister, maar over 6 weken gaan we ECHT lekker voor 11 dagen naar Gran Canaria, hehe!

Keuze is gevallen omdat ze daar erg goede ziekenhuizen hebben en het er dan nog goed weer is, ben er al eens geweest, een 3 jaar geleden ong, was toen super, dus huppa gewoon over doen! :)

Zitten in een hotel AAN het strand, we zitten er op basis van half pension (lunch + diner) ook worden 2maal per week de lakens verwisseld, en de handdoeken natuurlijk elke dag!

Ik ga samen met me meisje Natascha, waarmee ik nu 1.5 jaar samen ben, echt een schat van een meid die altijd klaar staat, dus lekker samen op vakantie is niet mis!

Hier nog een aantal pics van het 'vakantie-oord' hehe





Heb er zin aan, ben echt blij dat de dokter een uitzondering heeft gemaakt :)
Ik word nu wel 11 dagen van de transplantatielijst 'afgeschreven' maar heb nog even te gaan dus denk dat ik toch niet opgeroepen word!

Oja, vrijdag zweefvliegen, dus vrijdags weer een update ^^

7 reacties:

Anoniem zei

Leuk om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn met z'n 2en. Worden echt elke dag de lakens verwisseld????
Mooie lokatie en je hebt groot gelijk, d'r uit met z'n 2en en wel onmiddellijk.
Veel plezier straks en ben benieuwd wat je nu weer gaat doen (Zweefviegen??)
Hans

Yehudith zei

*JALOERS*

Maar wel leuk dat je dat nu samen kan doen :). Heel veel plezier alvast ;)

Xx Judith

Anoniem zei

Wow wat ziet dat er goed uit,.
Kan me voorstellen dat jullie je hier op verheugen.
Geniet maar van elkaar en deze heerlijke vakantie met mooi weerl

Anoniem zei

Aaah ik weet het nog wel 3 jaar geleden.. Of was dat niet met SVP? Maar nu nog even aftellen en dan zon zee en strand!

Helaas moet ik over een uurtje naar het vliegveld om terug naar het koude Nederland te gaan... =(

Anoniem zei

Oooooohhhhh,wat lekkerrrrr!!

Grtz,Kitty

Anoniem zei

tjonge, ik wist dat ik een lekkere vakantie heb gehad in kroatie, maar grancanaria is ook wel heeeel lekker hoor! toch beetje jaloers dus :D

Anoniem zei

hey lieverd, samen tellen we nu de weken af en gelukkig gaan de weken snel.
Heb er echt enorm veel zin in, wat zullen wij samen gaan genieten:D.

dikke knuff van je meis