woensdag 10 september 2008

BLOG!

De blogpagina van Mike, daar ben je nu beland haha.

Ik dacht nog bij mezelf, waarom zou je een blog starte? Puur omdat het makkelijk is dacht ik bij mezelf en toen ben ik er maar aan begonnen :)

Ik heb even een leuk ontwerp gefixt, waar (kom ik nu achter) nog een foutje in zit, maar voila, hier is die dan! In preciepe is dit het eerste bericht, maar hiervoor had ik al vele kleine en soms grote verhalen geschrevne, deze heb ik dan ook toegevoegd en die kan je hier vinden in het archief.

Ik zal proberen de blog bij te houden, tevens makkelijk om jullie op de hoogte te houden, toch?

5 reacties:

Anoniem zei

hoooooooooi mik !
de eerste reactie ???

wist niet dat je het had bijgehouden sinds 2007, of dat het uberhaubt al bestond... maar los daarvan vind ik het cool dat je het hebt gestart, zeker gezien de toekomst met de trans etc!

Yehudith zei

Ik maar zoeken naar waar ik een reactie achter kon laten. Gevonden!! Leuk dat jij nu ook een blog bent gestart :D. Ik ben benieuwd wat jij ons allemaal te vertellen hebt ;-)

Xx Judith

Unknown zei

Zozo ook een blog begonnen. Kan ik je eindelijk eens stalken..... ;-)

Kusje Rianne (die kleine weet je wel...)

Tamara M. zei

|Jeje een blog:D

xxx Tamara

Anoniem zei

Leuke foto van een leuk feestje met leuke mensen en nu staat die op een leuk blog.
Greetz,
Veronica