vrijdag 4 september 2009

Paar nieuwtjes

Zo, hier is de 23 jarige Mike weer haha.
Voelt al best oud hoor, 18 is toch anders en 20 ook! ^^

Ik heb na een aantal maanden, toch zeker een half jaar, weer eens opvraag gedaan na mijn status van de wachtlijst. Nu stond ik vorig jaar deze tijd op de 14e plek, nu sta ik volgens zeggen op de 6e plek. Ik weet dat men zegt dat je pas in aanmerking komt als je op urgent staat, en dat je aan een 'nummer' geen tijd kan zetten, maar toch voelt het wel oke. Of eigenlijk ook niet, want het schiet gewoon niet op haha.

Laatste tijd zijn er wel veel getransplanteerd hoorde ik, dus dat is zekerste weten goed nieuws, eindelijk weer, tevens is er weer wat meer in de media over donorschap, dus ook dat is een plus punt.

Deze maand heb ik ook nog wat te vieren, haha. Vorige maand was ik jarig, deze maand heb ik twee-en-een-half jaar verkering met mijn schattie Natascha. En dat moet natuurlijk geviert worden! Haha..

Daarnaast voel ik me ook weer redelijk goed, heb een tijdje wat meer last gehad van me buik en een 'minder gevoel' van me longen, nu gaat het weer, en voel ik me weer oke. Kan me soms nog moeilijk aan dingen zetten maar dat komt ook omdat het zoveel energy kost!

Afgelopen dinsdag ben ik ook met me vriendinnetje na een dierenpark geweest in Amersfoort. Niet heel groot, maar dat is ook teveel lopen. We hebben rustig aan gedaan en hebben vrijwel alles gezien, ik was dan ook zwaar moe, dus ben savonds niet meer na een feestje gegaan maar ben me bed vroeg in gedoken.

Vandaag heb ik ook nog een beetje geknutseld aan mijn 2e autootje, nu ik me weer wat beter voel heb ik daar weer zin aan. Dus was wel weer fijns om samen met me broers en een vriend wat te doen. Hopelijk rijd die snel.

Dat waren de kleine updates weer, tot blogs!

3 reacties:

dennis zei

tuurlijk rijd die snel :D

Anoniem zei

23 is ook stokoud !! Een man is zo oud als hij zich voelt, is het spreekwoord toch ?? Ik zal wel eens opletten of ik je langs zie scheuren op de snelweg. Oud mannetje in snel autootje ?? Leuke foto van jullie ! Wees goed voor je meissie, dan is ze het vast ook voor jou !! Groetjes, (ben onlangs 53 geworden, dus je snapt dat ik me onderhand een fossiel voel) Martina

Alida zei

Jij hebt ook zo je vragen bij je plekkie op de wachtlijst.
Ik ook. Ik heb geen CF maar sta dus bijna 20 maanden op de wachtlijst.
En ik stond eerst 18 en toen nr 20. Door alle HU en HUI ben ik zelfs gezakt. Dat is niet benoedigiend.
Maar goed, net wat je zegt: er wordt flink getransplanteerd momenteel. En er is weer aandacht in de Media.
Klink moet gewoon om met z'n starre NEE tegen ADR. Wij hebben toch ook recht op leven?

Trouwens 23 jaar oud? Wat dacht je van 50 en al 5x oma?hahaha