maandag 24 augustus 2009

2 jaar.

Sinds gisteren, sta ik 2 jaar op de transplantatielijst.

In 2 jaar is er natuurlijk wel het een en ander veranderd. Ben thuis komen te zitten van school, voel me natuurlijk een stuk minder, maar ben de kracht nog niet verloren!

Ik ga en sta nog wel waar ik wil, met de nodige moeite, maar ik doe het wel, en dat wil ik niet kwijt. Ik ben daarnaast steeds meer 'echt' toe aan die nieuwe longen, en weet zeker dat ik het zal halen!

2 jaar zijn dus al verstreken, en die pakken ze me niet meer af, 2 jaar dichterbij die nieuwe longen dus!

3 reacties:

lielie zei

Halen zul je het zeker!!! en hopelijk duurt het nu niet meer al te lang.

Liefs Annelie

Remke zei

Ik weet zeker dat je het gaat halen!
denk aan je...
liefs Remmie

Anoniem zei

Hey Mike,


2 jaar al weer, tijd vliegt.

Maar soms staat de tijd ook zo weer stil.

Vol houden, en hopen.

Hoop doet leven!

Lfs Monique