woensdag 23 september 2009

Examens, auto update en een paar daagjes weg!

Zoo, na gister mijn praktijk examen te hebben gehaald mocht ik vandaag mijn theorie doen..

Jammer genoeg vandaag gezakt voor mijn theorie :(

Maar! Ik mag het gelukkig nog een keertje over doen, en dan komt het goed haha! Wat dat betreft heb ik het goed getroffen met mijn school. En ik loop maar één maandje achter op mijn klas, die zijn afgelopen (school)jaar geslaagd, en ik als het goed is nog deze maand! Dan heb ik mijn papiertje voor ICTér, damn wat ben ik blij als ik die te pakken heb, voelt gewoon goed!

Vanavond heb ik nog samen met me broertje Dennis en een maatje het blok van de Skyline in mijn skyline gelepeld. Ook dit is gelukt, dus ook dat is weer fijns..

Hier 3 pics, één van men blok die af is, één van mijn auto zonder blok, en één van men auto met het blok erin;


En morgen ga ik lekker met me schatje vertrekken voor een 3 daagjes na een hotelletje, even lekker er tussen uit, lekker genieten saampies, pff! Uitrusten en genieten van elkaar, wat heb ik DAAR zin aan zeg haha.

Tot eind van het weekend zou ik zeggen, daaagg!

0 reacties: