dinsdag 29 september 2009

DIPLOMA FOR PRESIDENT!

Yeaaaaaaaaah haha.. Ik flik het even hoor!

Ben zo blij, vandaag een herkansing gehad voor mijn theorie-examen, vorige week had ik mijn éérste poging maar toen zakte ik. Vandaag slaagde ik hier met een 7!

Vorige week ook mijn praktijk gehad, en ook daarvoor geslaagd met een 7.

Al met al bij elkaar een goede voldoende voor mijn gehele examen gehad. En daardoor ben ik vanaf vandaag officieel geslaagd. En krijg ik dus binnenkort mijn papiertje!

Dat moet geviert worden, hahaha..

9 reacties:

Anoniem zei

Hartstikke gefeliciteerd namens de Zoompjes!!

Grts,Kitty

Belinda zei

Wat goed van je joh! Gefeliciteerd...

Anoniem zei

gefeliciteerd!
Groetjes Daphne

Veronica zei

Van harte Mike,
Ga er maar van genieten.
Groetjes,
Veronica

Lein zei

SUPER MIK !!!

Kus Lein

Yehudith zei

Gefeliciteerd Mik!! Geniet ervan ;)

Xx, Judith

Anoniem zei

G E F E L I C I T E E R D ! ! !
dat zal wel heel prettig voelen. Knap van je.

groeten Fred

Tamara M. zei

Gefeliciteerd!

xxx Tamara

Hans zei

GREAT......
Hans