vrijdag 7 augustus 2009

back from Zeeland

Lijkt wel een heel ander land daar, vandaar dat het ook zeeland wordt genoemd denk ik.

We zijn na 12 dagen weer terug gekeerd in Apeldoorn, was me een lekkere vakantie man!
Wel erg jammer dat het erop zit, wou nog wel blijven, en de dagen race'den echt voorbij, we hebben enorm genoten van de zee die op loopafstand van het park zat, ben dan ook echt bruin geworden.

Wel heb ik alergische reacties gehad, niet fijn! Had een pillenkuur meegekregen en die maakte ik af in vakantie, was even vergeten dat ik daarmee niet in de zon mocht, oeps! Dus vol rode plekken, ik verbrandde dan ook ENORM snel, waardoor ik nu een brounie ben!

Magoed, meer verhaaltjes inc. foto's komen later, ik gaat even me ding doen.

Groetjes vakantieganger Mik :p

1 reacties:

Unknown zei

Mooi te horen dat jullie in ieder geval genoten hebben!!! kus xx