dinsdag 21 juli 2009

APK

Yep, na het leuke verhaal van gister over CFBD was het vandaag weer een apk-dagje.

Nadat de wekker ging vanmorgen moest ik mij fatsoeneren omdat ik vandaag voor apk moest.

In het ziekenhuis was het vandaag een saaie boel, altans voor mij, want het scheen erg druk te zijn. Nadat ze mij in een kamertje hadden gepropt bleek dat de meeste van mijn normale crew op vakantie te wezen, getver! Zat ik daar maar! ^^

Na een paar gesprekken bleek toch dat ik toe was aan een kuurtje, ik had dit natuurlijk al uitvoerig besproken met mijn metgezel Natascha. We waren er sterk van overtuigd dat het goed was dat ik een pillenkuur zou krijgen voordat ik op vakantie ga a.s. maandag.

Zo gezegt zo gedaan dus, pillen kuur is in bestelling en die kan ik morgen ophalen.

Ik moest nog even langs de longfunctie om daarna mijn weg na huis weer te volgen.
De longfunctie ging erg goed, zelfs zo goed dat ik er nu nog verbaasd over ben!

Ik dacht eerst dat ik even niet zou blazen aangezien ik een aantal steken in mijn long had, maar tijdens de vetmeting trokken die weg zodat ik toch mijn 1.23 liter lucht uit kon blazen in een pijpje, lol!

Daar kwam uit dat mijn FEV1 27% was, ik dacht echt WTF!!!
Normaliter heb ik namelijk een 21 a 23%, dus 27% was wel erg hoog gegrepen, maar toch blies ik die waardes meerdere malen.

Dus ik zit thuis, met een waardig gevoel, mijn longen kunnen toch nog wat! En mijn waardes gaan nog omhoog, niet alleen de longfunctie maar ook mijn gewicht enz. En dat terwijl ik volgende maand al 2 jaar op de lijst sta, het leven is raar.............

Maar wel mooi! haha

3 reacties:

Anoniem zei

Wat een weekendje zee al niet met je doet ;-)

Grts,Kitty x

Anoniem zei

TOP MIKE !

Op naar Zeeland !


Kuss Leine

Yehudith zei

Dingen kunnen inderdaad raar lopen...

Maar in dit geval zou ik het zo houden ;). Ga zo door en veel plezier op vakantie!

Xx, Judith