woensdag 19 augustus 2009

Happy Birthday TO ME!

Oleeeeeeeeeeeeee,

Weer een jaartje ouder vandaag!

23 jaar and still running, altans.. Niet echt running maar walking, lol!

Vanaaf komt er weinig visite, dit omdat Dennis (mede jarige-jop) nog in france zit te genieten van zijn 42 graden! Zaterdag is die terug, dus zaterdag avond hebben we een paar vrienden uitgenodigd, we doen het klein... Maar fijn!

Heb al wat gekregen van me schatje Natas;



Nu weet ik ook al dat me schoonmoeder wat voor de uitzet heeft gekocht, want we zijn druk aan het sparen, en we gaan binnenkort ons bestek uitzoeken, lol!

Nou, ik heb me feestmaaltijd voor me gekregen ( Tosti'sssss) dus toedeledoe!

5 reacties:

marianne zei

Gefeliciteerd!!!

Maak er een gezellige dag van he?
Het weer is in ieder geval prima;)

Marianne

Anoniem zei

CONGRATULATIONS !!!!!!!!!!! Geniet van deze dag en nog veeeeeeele jaren joh !!

www.verrassingstas.nl zei

Hoi Mike,
van Harte Gefeliciteerd!
En we wensen je alles toe, wat maar te wensen valt!
Een hele fijne dag, en geniet er van.
We zullen vanavond op je proosten op het feestje van Jari van
Jari, Puck en lotgenoten van www.verrassingstas.nl onze grote schat is vandaag 5 jaar geworden!
En gelukkig gaat het met beide kinderen heel erg goed!

Anoniem zei

Gefeliciteeeeeerd!!
Groetjes Daphne

Fred zei

Hoi Mike, doe de groeten aan Dennis en gefeliciteerd met je broer en jezelf!

tot horen en de groeten

Fred