donderdag 4 juni 2009

Night at the zoo

Jaja,

Het was weer een gezellige avond gister! :)

We werden, zoals elk jaar, uitgenodigd om een kijkje te komen nemen in een Zoo, dit maal was het dolfinaruim in harderwijk.

Dit wordt gedaan vanuit een stichting, die dan weer de stichting van CF aanspreekt, zodoende komen wij op de hoogte en kunnen wij, for free, richting de zoo!

Was erg leuk geregeld allemaal, zoals elk jaar, maar ook dit jaar weer minder bekende CF-ers, of dat nu komt doordat mijn generatie ouder wordt en er geen zin in heeft, of dat het cf-ras van mijn generatie half uitgekamt is... Ik weet het niet! Wel weet ik dat het minder gezellig was daardoor.

Ik had natuurlijk de hele fam mee genomen, me vriendinnetje kon jammer genoeg niet, maar dat komt nog wel een keer, dan gaan we saampies het nog eens over doen! Ipv Natascha had ik Diny mee genomen, een moeder van een vriend van me, die gek is op zulke dingen, ze wist van niets, altijd leuk dus! :)

Vanaf 6 tot 10 uur hebben we vertoeft in het park, het eten was er zelfs bij in begrepen, leuk hoor! Het was niet alleen voor cf-patienten maar ook voor 2 andere stichtingen, zo liep het er dus VOL met minder-validen en gehandicapten :)

De shows gingen gewoon door, zo waren er ook nog bekende mensen in het park, namen ga ik niet spellen, want dat is te lastig... Willybroard Frequin ofzo? ^^

Fred (hoofd van Fok) hebben we ook nog even gesproken, ik dook ook nog even bij hem in de auto omdat we toch moesten wachten bij de uitgang, want die was geblokkeerd door bussen voor die gehandicapten... Pff, niet over na gedacht!

Weer thuis aangekomen van het leuke avondje heb ik Diny weer terug gebracht, en de dag daarna afgesloten met een sms na me schatje dat het leuk was :P

Strax even snel de trouwauto ophalen die ik heb geregeld, want ja.. we hebben trouwerij :p

Doeeeeeeeeeeiii

0 reacties: