maandag 22 juni 2009

Vriendinnetje in de spotlights!

Fijn hoor zo'n vriendin die een goede uitstraling heeft, en nog goed kan dansen ook!

Dit heeft ze wel weer bewezen van het weekend.
Hier in Apeldoorn, in een klein theater, was er een show vanuit STA (een dansschool) en was me vriendin inc. haar 'groep' als gastoptreden ingehuurt, om het maar makkelijk uit te leggen.
Uiteraard waren daar kaarten voor tekoop, en natuurlijk hadden wij er een paar bemachtigd, want ik zie haar nu elke week wel na de dansschool gaan, maar vergeet telkens hoe goed ze kan dansen haha.

Dus zo doende gingen wij afgelopen zaterdagavond eventjes op pad kijkend naar haar danskunsten en van de anderen natuurlijk. Dit was mijn 2e voorstelling die ik van haar zag.
Het was vrij kort (Omdat ze niet in een showgroep zat die continu op het podium stond) maar heb er zeker wel van genoten, kreeg toch wel een warm gevoel en vond het gaaf om te zien! Mijn meisje kan dat echt goed ^^
Zo heb ik toch weer een fijn avondje gehad en genoten ook!!

Eventjes nog 2 geshopte foto's van Natas;



2 reacties:

Anneleine zei

Hee Mikje,
Je mag idd trots op je vriendinnetje zijn ^^
Ze danste super goed !!


Tot snel maar weer !

Liefs Leine

John zei

Lief!!