vrijdag 5 juni 2009

Trouwerij.

Zoals gister te lezen was, heb ik een trouwerij achter de rug...

Jammer genoeg nog niet van mijzelf, maar dat komt zeer zeker goed! ;)

Omdat ik (en me broers) nogal in de autos zitten, werd door die vriend gevraagt of ik niet een auto kon lenen, hij was gek op kevers, en laat ik nu een maatje hebben die een opgeknapte kever heeft staan..

Zodoende heb ik hem gisterochtend opgehaald, hij stond toen al gewassen klaar, met de kap los (cabrio jaja) en met een lintje en een heel boeket op motorkap.

Omdat de wagen nogal gehecht is aan de baas, mocht alleen ik erin rijden, en dat rijd appart hoor! Wel erg leuk, men zegt dat het de romantiek van de kever is!

Bruidspaar dus achterin met ze 2e, en wij op na het gemeente huis, of altans.... Dat dachten we, want de kever startte niet! Aanduwen dus, wel grappig opzich, de kever was dan ook al 39 jaar oud!

Aangekomen bij het stadhuis auto voor gereden en ik natuurlijk netjes de deur los gedaan enz enz, binnen de ceremonie gehad, en voila! Weer de Kever starten... Na 5 keer wou die eindelijk aanslaan, gelukkig!!!!!!!! Want je zal maar voor het stadhuis, wat bij ons MIDDEN in de stad zit, je auto moeten aanduwen, DAN sta je pas voor lul, maar gelukkig is dat niet gebeurd,.. Haha!

In het oranjepark (misschien ken je het wel van koninginnedag) heb ik de auto op het gras geparkeerd, wat natuurlijk niet mag, maar boeiend! En daar zijn er foto's gemaakt van het bruidspaar en de auto, daar hebben we een half uur vertoefd, als het niet langer is... Ik heb ook de Kever maar laten draaien, zodat we iig weg konden komen :p

Naderhand hadden we nog een kleine party, en toen was het alweer afgelopen, kap er weer op gedaan, bloemstuk mocht het paar houden, en na een paar uur vertoeft te hebben op de party zijn we weer richting huis gegaan, want de kever moest immers nog terug na zijn baasje.

Al met al toch een leuke ervaring, ik heb niet vaak een trouwerij, en vooral niet als ik moet chauffeuren, leuk hoor, een herhaling mag zsm komen, en wie weet wel van mijzelf, lol!

3 reacties:

Anoniem zei

Waar zijn de foto's??

groeten Fred!

PS: leuk om jullie te zien in Harderwijk.

Anoniem zei

Zoals ik al zei:van een trouwerij komt een trouwerij.
Dus ben ik al aan het zoeken; rode japon al gevonden, boeket al gezien,kaarten al uitgezocht evenals de auto.
en dat in een avondje tijd,alleen nog een datum prikken Mike!!!!!
Groetjes M

Unknown zei

Hé Mike, leuk die blog. Nu ik het adres weet ga ik vaker kijken. Wanneer is de bruiloft van jou en Natas? Je laat het wel effe weten, toch?

Liefs van Gé en natuurlijk ook van Hidde en Fenna.