woensdag 17 juni 2009

Opletten geblazen.

Vandaag is het weer zo'n dagje dat je even op de plek wordt gezet.

Meeste dagen kom ik wel makkelijk door, ik doe niet veel natuurlijk, of altans, niet veel wat energy kost! Ben toch nog een druk mannetje moet ik zeggen.

Ben vaak nog wel bij vrienden te vinden, en spendeer natuurlijk veel tijd bij mijn meisje of zij bij mij. Daarnaast lekker flaptoppen en een beetje spelen op de PS3 die ik destijds heb gekregen van één van mijn auto-clubjes.

Vandaag ben ik weg geweest met men broertje, die had een Leon 1.8 Turbo gekocht, maar moest opgehaald worden, en aangezien ik begin van de dag wel tijd had ging ik wel mee. 'Even' na groningen toe met de trein en terug met de auto, wel een lekker tripje.

Had in 8 jaar geen trein meer van binnen gezien haha, dus best rare gewaarwording weer, en echt super druk terwijl het niet eens spitsuur was, lol! Maar merkte wel, dat zo'n normaal dagje (altans vroegah) me nu wel kak veel energy kost.....

Vroeg ging de wekker, en nu is het alweer 12 uur, nonstop doorgegaan eigenlijk, dus snak wel na mijn bedje,...

Ik wil niet zeggen dat het tegen gevallen is vandaag, maar als je meeste dagen thuis zit, en weinig energy verspilt met dingen, komt een dagje als vandaag wel hard en rouw op je dak aan, want dan wordt je weer eens op de plek gezet, dat je ECHT cf hebt, en dus echt die 'nieuwe' longen nodig gaat hebben.. Maar het is wel een fijne auto, haha!

Ik hoor me bed al roepen, dus ik peer hem weer, trusten iedereen ^^

1 reacties:

lielie zei

Ja je denkt altijd dat je bergen energie hebt, thuis op de bank, achter je laptop, maar zodra je iets gaat doen, pffff ahahah!
i know!
toch goed dat je het gedaan hebt!
toch leuk zo'n dagje weg!

liefs Annelie