maandag 29 juni 2009

babbelen?

Onder aandringen van enkele mensen, hebben ze een afspraak gemaakt voor vanmiddag,.. Om 2 uur komt hier iemand thuis, die met me gaat babbelen over zaken die ik nergens anders kwijt kan (volgens hun).

Ik sta daar absoluut niet om te springen, en al helemaal niet aan een vreemde, praat toch liever met een bekende, en ben gewoon een binnenvetter! Nu weet ik nog niet hoe het vanmiddag gaat lopen, heb nu al het gevoel dat ik er alleen ma negative dingen van heb, vannacht daardoor niet lekker geslapen enz enz, en heb gewoon het idee dat het niet werkt..

Opzich logisch dat men in de omgeving denkt dat ik depri ben, maar wat nu als ze zelf in deze situatie staan? Ik ben echt niet anders dan de rest denk ik? Neem aan dat de spanning die ik heb over later/transplantatie gewoon kei harde gezonde spanning is dat elke cffer op dit punt heeft..

Ik ben zelf iemand die nog vrij veel doet, zit niet elke dag thuis, ben altijd wel weg of iets kwa vermaak (in mijn ogen) aan het doen, soms lopen dingen nou eenmaal anders, krijg je daar een sjago humeur van en ben je paar dagen niet lekker in je vel, maar so what?

Moet je daarom gelijk aan de bel trekken en met, iemand die helemaal geen verstand heeft van mijn situatie en tevens mij niet kent gaan babbelen?

Ik zie vanmiddag wel even hoe het loopt, het er nu totaal geen zin aan, en sta er ook echt niet open voor! Puur om het gezeik erom heen, als ik echt ergens mee zit of er niet uit kom, dan flap ik dat er wel uit, maar mensen snappen dat niet, snappen de situatie nog niet, maar dat is puur omdat ze het niet zelf als persoon mee maken, dat weten alleen de kei harde cffers!

3 reacties:

Unknown zei

Niet zo flauw doen joh,die moeten ook hun brood verdienen :p. Wat kunnen ze dat opdringen he,ik moet er ook niks van hebben. En je lijkt me 'n bezig baasje hoor,niet iemand die constant zit te kniezen. En ja we hebben allemaal die CF-baalmomenten,is normaal toch?

marianne zei

Hey,

Ik herken je verhaal zo goed...
Mij wilden ze ook mensen in de maag splitsen, zoals psycholoog en maatschappelijk werk.
Dat alleen omdat ik zoveel opnames had, en ik het even gewoon giga zat was... Niet eens dat ik depri was ofzo, maar gewoon even sago.
Heel irritant, kben er zelf ook gelijk weer vanaf gestapt...
Het is heel logisch dat je af en toe nadenkt over toekomst/transplantatie... Het zou denk juist ongezond zijn als je dat niet deed, want dan loop je aan de feiten voorbij....

Succes iig vanmiddag...

Marianne(CF)

Anoniem zei

Wie weet lucht het op maar de "echte" CF-er kennende,die zegt het vanzelf en niet als het moet....

Hou je haaks,we zien je de 18e!!

Grts,Kitty