dinsdag 21 april 2009

Tarzan @t Scheveningen

Ik zat lekker in de zon te genieten bij de boerderij van een maatje van mij toen ik werd gebeld door mijn moeder. Ze had besproken met mijn vriendin om te gaan na Tarzan.. Dus de vraag was of ik mee ging! Daar hoef ik niet zo lang over na te denken, Tarzan leek me wel een leuke musical.

Afgelopen zondag was het dan zover. Ik en mijn vriendin en onze moeders in 1 auto richting scheveningen, nergens geen file tot je Den Haag zelf in rijd natuurlijk, maar ach het geklets achterin ging maar door tussen de moeders dus zo lang duurde het volgens hun toch niet :p

Daar aangekomen moesten we de auto parkeren, aangezien het ERG druk was moesten we parkeren op de 15e etage van een parkeergarage, dan word je wel duizelig van rondjes rijden hoor, damn sick! Wist heel niet dat er zulke grote parkeergarages waren.. Magoed..

Nadat de kaartjes opgehaald waren konden we plaats nemen, we zaten vrij goed en konden het hele podia zien! De musical beviel goed, toch wel grappig hoe goed mensen een aap na kunnen doen! ^^

In dit theater heb ik een tijd terug (met vele CF-patienten) ook de lion king gezien,.. En als ik moet kiezen was de loin king toch net iets leuker, maar dit kwam gewoon doordat die pakken wat uitgebreider waren.. Magoed Tarzan was dus sehr gutt te doen! Echt leuk om gezien te hebben, anders mis je toch wat!

Toen we klaar waren met kijken na Chantal Jansen (lekker ding man!) gingen we erop uit! Het was al aardig fris geworden en we hadden geen vesten of jassen bij ons, we zijn ook zo positief ingesteld hé haha.. Dus eerst ma wat shoppen.

Na wat winkels te hebben gezien kwamen we in een winkel waar we 2 jassen (voor erbij, als extra, je weet wel!) gekocht en een vest en paar shirts ofzo, best goedkoop, zal wel in de aanbieding zijn geweest haha!

Door gelopen na de boulevard kwamen we bij een eet tentje waar Wilma (de moeder van Natas met toevallig dezelfde naam als mijn moeder.....) eens had gegeten en het smaakte blijkbaar na meer! We zijn daar gaan zitten met uitzicht op de zee en hebben heerlijk wat zitten eten! :)

Al snel was het 8 uur, time to go! De parkeergarage was vrij leeg maar onze auto stond nogsteeds op de 15e etage, dus hoppa de auto in en weer duizelig worden! Na 1.5 uur rijden (zonder file, olee) waren we weer thuis aangekomen. Even me schatje een kusje geven en hopla het bed in! Was weer een goed dagje 2day!

3 reacties:

Kim zei

Shit ik mis dus echt iets.. Ik heb Tarzan niet gezien en ben eigenlijk ook niet van plan om te gaan.

Maar goed klinkt wel allemaal goed al je verhalen. Veel leuke dingen gedaan! =)

xx

Yehudith zei

Heey,

Leuk dat je geweest bent! Wel jammer, ben je es in DH rijd, kom je niet eens even langs ;). Maar mooi dat jullie genoten hebben.

Persoonlijk vond ik Tarzan wat mooier dan de Lion King, maar dat komt denk ik, omdat ik bij die laatste op de 3e rij zat...

Geniet er nog van na zou ik zeggen!! En van de zon die de hele week (!) nog blijft schijnen :D.

Xx, Judith

Unknown zei

Gezellig dat jullie met Wilma&Wilma op stap waren!!! haha ;-) Ik vond zelf de Lion King ook wat leuker, maar Tarzan was ook zeker de moeite waard!! kusje...