woensdag 15 april 2009

Zandvoort ^^

Savonds kreeg ik een smsje of ik nog ging.. Ik met mijn vergeetachtige kop was natuurlijk allang vergeten wat er was..

Na even denken en smsen was ik erachter, de dag erop zouden vele skylineliefhebbers hun kunsten tonen op circuit zandvoort!


Na een kijkje te hebben genomen op de site van 'Het weer' was ik er al snel uit, DAT word een dagje knallen op zandvoort en genieten van het 6cilinder geluid en het mooie weer!!

Om 12 uur afgesproken bij een maatje van me en toen vertrokken richting Zandvoort, was er mooi weer dus het was zweten geblazen in me daily 306! Maar ach, als we er maar komen!
Na 1.5 uur rijden waren we aangekomen, en reden we met de 306 de paddock op, even doorrijden tot we aankwamen bij de pitlane waar de skylines in volle vreugde stonden te wachten tot de baasjes ze gingen uitlaten op het circuit.

Na enige tijd wachten was de vorige heat afgelopen en konden we het circuit op, het is dan een 20 minuten rijden en dan weer het circuit af, dan begint de volgende heat! :)

Tussendoor zijn er foto's genomen door wat mensen van de Skylineclub. Ondertussen was het erg mooi weer in het westen!






Na een paar uur vertoeft te hebben op het circuit moesten we weer na huis, iedereen ging dus ook wij stapten weer in mijn daily 306je! Op de terugweg was ERG veel file, we hebben er 3 uur over gereden, maar het was het waard.

0 reacties: