woensdag 8 april 2009

Druk weekje.. Morgen lekker weg!

Pfieuw! Wat een enorme zin heb ik toch in dat weekendje weg!

Niet alleen omdat me vriendinnetje me heeft 'verrast' ermee, maar ook omdat je er soms gewoon enorm aan toe bent! En niet alleen ik! =p

Afgelopen dagen toch nog vrij drukjes geweest, in het hoofd maar ook met dingen doen!
Tijdens het in de zon zitten zat Twanneman te wachten op groen licht, meeste weten wel wie dat is,.. Hij is ook een CFpatient die al lange tijd op longen aan het wachten was en EINDELIJK aan de beurt is na een tijdje op hoog urgent te hebben gestaan.. Hoe blij je soms wel niet voor een ander kan zijn bleek op de avond toen ik las dat hij op dat moment werd getransplanteerd, damn Twan, echt super!

Een klein tripje heb ik ook gemaakt, afgelopen maandag ben ik met Natascha en me moeder richting Batavia stad geweest, ik voel me erg goed deze dagen dus we hebben er van 12 uur tot half 6 rondgelopen,.. En je raad het al! We zijn met een aantal tassen terug gekomen....

Echt lekker shoppen daaro! Voor mooie prijs en die dag was het erg rustig en super weer! Dus ideale omstandigheden voor een Mikey... We hebben dus lekker geshopt voor vant zomer!

Tevens een zwembroek gekocht, die me aankomend weekend goed van pas gaat komen, want we zitten dichtbij het zwembad met het gehuurde huisje.. We vertrekken morgenvroeg daarheen en zullen er blijven tot zaterdag, Zaterdag avond dus weer thuus, om zondag ochtend aan te schuiven bij het paas ontbijt ^^

Gister ook nog de nieuwe auto van men broertje opgehaald, een Audi A6 2.8 Quatro, het 1998 model zegmaar (met de ronde kont) lekker bakkie heur!

Nou, ik ga maar eens mijn tas inpakken, tandenborstel zal ik niet vergeten maar of de rest lukt.. Pff ik ben soms ZO vergeetachtig, dat word handsfree bellen met de meid tijdens het inpakken denk ik haha!

Tot na het weekend!

5 reacties:

natascha zei

liefff,

Wat een mooi verhaaltje weer, en ook ik ben super blij met het goeie nieuws over twan.

En ik heb met tas al ingepakt lekkuh puh, want ik ga zo nog even de ballerina uithangen haha.

tot morgen mop ennuh ik heb er zin aan!

dikke knuff van je meis

Tamara M. zei

Heey

Ben je nog naar de AutoRai geweest? Wij wel gister, lekker rustig was het daar en erg leuk!

xxx Tamara

Anoniem zei

Heel veel plezier samen de komende dagen!!

Grts,Kitty (van Zoom)

Pepijn Mulders zei

Hallo Mike,

Ik zit/zat bij je in de klas en zat een tijdje terug op internet rond te struinen en kwam een uitzending van JONG tegen. Ik dacht verrek dat is Mike die jongen uit mijn klas. Een tijdje later krijg ik een uitnodiging via nieuwe msn (die overigens stront irritand is maar dat ff terzijde) dat ik een groep uitnodiging had. Naja nooit gezien accepteren dan maar. In 1 keer worden er een stuk of 10 gebruikers toegevoegd in de groep school. Ik zie daar MIK tussen staan met een linkje naar deze BLOG en naar de website CF-tuning waar ik toen der tijd ook al eens een kijkje heb proberen te nemen. Zat zo eens verhalen te lezen en ben het volledig met je eens dat mensen kunnen zeuren om een griepje oid. Heb bij deze ook zeer veel respect voor de manier waarop jij leeft en hoe je met alles probeerd om te gaan. Ik zelf ben nog steeds kern gezond en kon me enigsinds vinden in het gezeur van mensen die zich druk maken om een griepje. Heb hier ook altijd een hekel aan en vind dat die mensen een bord voor de kop hebben en eens verder moeten kijken dan hun neus lang is! Vind het echt tof wat je allemaal doet ondanks je CF! Heb natuurlijk even onderzoek gedaan wat het precies inhoud maar dat is me nogal een boel :S...

Zie daarnaast dat jullie site cf-tuning nog steeds offline is. Weet ook niet of je hier nog mee bezig bent. Maar als het je enigsinds nog wat doet (de site dan)(aangezien je zo autoGEEK bent) zou ik deze graag voor jullie ontwikkelen als ik daarbij een "last" van je schouders afneem. Ik ben geen autoGEEK maar een designGEEK en vind het leuk mijn vrije tijd met websites bezig te zijn. Zou bij deze graag mijn intresse voor jullie willen gebruiken. (geheel kostenloos natuurlijk, anders zou het helemaal mooi worden!)

Als het je wat lijkt stuur maar ff een mailtje naar pepijn@ppndesign.nl

Succes! (Fijne vakantie als ik het allemaal goed gelezen heb)

En misschien hoor ik wel wat van je!

Groeten Pepijn Mulders (oud klasgenoot ICT Apeldoorn)

Lein zei

Mik, ga je nu al je tandenborstel in pakken?
viespeuk, je moet morgen ochtend ook nog je tanden poetsen hoor ;)
hehe !!
Maar ik heb ook zin in het weekend, lekker een weekend lang Mik pesten ^^

Slaap lekker, en tot morgen meneer Mik !!!

Xx