woensdag 1 april 2009

Lekker druk! :)

Zo zit je in een dippie en zo weer niet.
Ik merk dat ik mezelf bezig moet houden, blijf ik een beetje dingen doen (mits dat gaat!) dan voel ik me goed, lig ik minder te draaien in bed en is het rustiger in men koppie!

Soms heb je gewoon een tijd dat zoiets niet gaat, je gaat achteruit, krijgt tegenslagen, het is buiten klote weer en je voelt je ook nog eens kut, dan zak je er even doorheen, bij mij slaat dat dan door. Dan ga ik niets doen, beetje hangen, en vooral nietsen! Wat dus niet goed is....

Na een paar weken zo te hebben geleefd (eigenlijk is dat geen leven voor mij lol) heb ik de draad weer opgepakt!! Alles gehst weer gutttttttt!

Ik zit dan nog wel thuis, inmiddels al 4 maanden, matoch, ik ben weer lekker met school bezig, ben een website aan het maken voor men schoonpa (bijna af!!!) en ben weer lekker druk met dingen doen.

Het weer buiten werkt ook wel mee, dat zie ik ook aan Dennis (me 2lingbroertje met CF) we hebben het er welleens over wat natuurlijk super goed is! Hij voelt zich met dit weer ook beter, geen regen, en toch wat zon! En lekker warmer weer... Lekkaaaaaa ^^ Verheug me ook op eind van de week, bijna 20 graden zeggen ze.. dat word genieten!

Afgelopen week ben ik met een maatje 'even' richting zeeland gereden, hij moest een bumper ophalen voor ze projectwagen, okay! Zo gedaan, vertrokken om 3 uur, die kerel is gek! Dikke spits dus hahaha :p

Afgelopen vrijdag hebben we het 3jarig bestaan van onze club CF-Tuning geviert, lekker beetje wezen ouwehoeren onder het genot van een happie en drankie, waren niet erg veel leden, maar was wel super gezellig!

Zaterdag hebben we met een groepje vrienden een gourmetavondje gehad, was ook wel gezellig, ook weer beetje ouwehoeren en LeKKER VEEL VLEES eten! Zulke daagies werken ook wel mee aan een goed humeur hahaha :p

Gister even wezen uitwaaien op Bussloo met de honden, Dennis en Leine waren er ook bij, die honden zijn netzo gek hé! Nu mogen ze het water nog in waar ze natuurlijk goed gebruik van maken, vooral Kyra is een waterrat! Maxx blaft maar wat rond en snapt er de helft van, vroeger haalde die nooit stokken/ballen op uit het water (snapte dieniet) maar sinds afgelopen jaar is die helemaal omgeslagen... Magoed, wat krijg je als de honden opdrogen, STINKEN GEK!

Dus ma snel die 2 onder de warme douch gezet en lekker gewassen met honden sjamppoooo =)
Je houd echt geen hondje over hahah, best lachewekkend!

Kortom, afgelopen week lekker druk gehad, wat me goed doet, vanavond ga ik kijken bij de training van me vriendinnentje, die danst op hoog nivo (vanavond ballet) ben wel benieuwd, is al een tijdje geleden dat ik dr heb zien dansen haha.

Nou toedeloee!

1 reacties:

lielie zei

Goed zo, lekker genieten zoveel het kan!

liefs Annelie