zondag 3 mei 2009

Drukke week

Afgelopen 2 weken waren drukjes, altans dat gevoel heb ik nu.

Ik heb een 9 dagen niet thuis geslapen. Opzich geen probleem maar mijn eigen bedje slaapt toch wel lekker! Ik heb namelijk in Dennis zijn huisje gezeten... Een soort van proef-samenwonen, maar dan al voor de 3e keer ofzo haha.

Dennis was namelijk met zijn vriendinnetje Anneleine voor een aantal dagen naar Milaan gevlogen, er even tussenuit! Daar maak ik (mits de kans eris) gebruik van om lekker met mijn meisje te vertoeven in zijn huis!

Het weekend daarvoor heb ik bij mijn vriendin geslapen om daarna bij Dennis in huis te trekken en om voor zijn geliefde Wiebel (is een poes) te zorgen. Daar doe ik het natuurlijk niet voor, ik zit er voor mijn rust en om lekker alleen te vertoeven met mijn vriendinnetje!

Soms is het zo enorm lekker om het om je heen rustig te hebben, zo bleek ook afgelopen week.
Natascha, mijn vriendin, moest die week wel veel werken, opzich wel jammer want uitslapen ben ik tegenwoordig erg goed in, het lijkt alsof ik het nodig heb, alsof het moet. Dus dan doe ik dat maar. Echter wel wat ongezelliger, maar ik was altijd wel weer wakker toen mijn vriendin weer terug kwam.

Daarnaast had ik, als mijn meisje smiddags moest werken ipv smorgens, lekker de tijd om voor mezelf bezig te zijn, heb die week veel vertoeft achter de PS3!

Ik kon ook gebruikt maken van Dennis Audi A6 speeltje ^^ Me vriendin nam elke dag mijn daily 306 (daarnaast heb ik nog de Skyline) mee naar haar werk, dus ik kon lekker rondjes blazen met de A6 haha..

Afgelopen week in Dennis huis is mij goed bevallen, en mijn meisje ook! De rust om je heen en het samen eten en avonden alleen thuis zijn doet goed, en dat terwijl wij samen toch veel 'weg' zijn of ergens zijn waar het 'druk' is. Misschien dat het daarom zo lekker was alleenig te zijn!

Ik hoop dat Dennis nog veel op vakantie gaat haha, of (dat hoop ik nog meer) dat ik en Natascha snel de kans zien om een eigen stekkie te krijgen, want oh oh ohh... Wat is dat toch lekker!

1 reacties:

Anoniem zei

Nou fijn Mike,net of het met alleen je lieve moeder thuis niet rustig is.
Ook zij werkt en is vaak weg....en hoe zat het toch met het niet alleen thuis kunnen/willen zijn?
Als Moeders weg is is Mike ook weg!!!!
Groeten W