donderdag 26 maart 2009

whats on my mind :)

Jaja, de tijd tikt door, en dus heb je zo weer een klein feestje!

Vroegah was het leuk om elke maand een klein presentje te komen voor de meid, tegenwoordig valt het woord wel elke maand even, maar word er niet elke maand wat gekauft!

Gister had ik dan officieel 2 jaar met mijn popje, we kennen elkaar al jaaaaaren en waren ook al lekker aan het fozen de jaren door, lol!

Me vriendin neemt mij mee een 4 dagen weg, ze heeft ook mijn broertje en zijn vriendin mee gevraagt, dus 9 april (op dr verjaardag) vertrekken we lekker paar dagen even weg, daardoor had ze gister geen kadoootje, sniff! Zielige ik! haha

Ik had natuurlijk wel even een kaartje gestuurt met een lieve tekst en had dr savonds maar even uit eten genomen! :) Was wel lekker eten, gezellig met ze 2, Yummie!
Daarna heb ik dr na dansen gebracht, want niets gaat voor hahaha, geen probleem hoor, want ik houd wel van een danseresje als vriendinnetje!

Voor de rest gister weer wat aan school gedaan, kan weinig tijd/zin/puf vinden om er thuis mee aan de gang te gaan, zit nu al 3 maanden thuis en ben nog weinig opgeschoten voor mijn idee! Gister weer een start gemaakt en heb weer het een en ander draaien in huis, hopelijk kan ik er nu voor me eigen weer mee verder, maar is lastiger dan verwacht! ...

Voor de rest heb ik eindelijk het idee dat het weer stabiel gehst, heb nu 2 maand geen kuur gehad en het blijft nu wel draagbaar, ik doe natuurlijk niet veel, en merk wel dat het leven-met-cf-leventje wat lastiger is dan voorheen, ik word nu pas ECHT geconfronteerd met dat ik dingen links moet laten liggen, magoed dat mag ook wel, want sta nu ook al 19 maanden op de transplantatielijst!

Strax ga ik even met een maatie van de club een bumper voor hem ophalen ofzo, en dana lekker vanavond verder met 'gister-vieren' want vanavond hoeft men pluis niet weg ^^ hehe!

Tot de volgende blog! :)

2 reacties:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Leuk kado een weekendje weg, weet je ook al waarheen of is dat een verassing??
groetjes Daphne

Tamara M. zei

Leuk hoor! Gefeliciteerd met jullie 2 jaar!! Waar gaat het weekendje heen?

Enne 19 maanden? Pff, prutser;) 28 maanden, dat is pas lang (en dan denk ik nog maar even niet aan de +/-54 maanden van twan...:S)