dinsdag 2 februari 2010

Karting and Goumetting haha

Nou nou, het was weer lachen! Was al een geruime tijd bekend dat we 'weer' gingen ouwehoeren met leden van de Skylineclub. Het is dan ook de 3e keer dat het gedaan wordt. En het was weer een succes. Volgend jaar weer!

We hadden afgesproken in Utrecht, in de fabrique, dat is een kartingcentra. Altijd leuk! Men ging karten, ik natuurlijk niet gezien dat niet vol te houden is. Maar het was wel gezellig!

We hadden met een 35 man zo'n race afgehuurt, aantal rondes rijden, en op het eind een bekertje voor de 1e, 2e en 3e plek! Natuurlijk was het meer ouwehoeren dan echt 'racen' haha!!!

Daarna zijn we met ze allen wezen wokken bij 'bolle jan'. Er waren een paar mensen afgevallen, maar we waren met een hoop mensen over! En dat allemaal in Utrecht.

Er waren maar een aantal Skyline's, wij waren met die van me broer, en er was er nog één. De rest staat in stalling gezien het zulk klote weer is. Maar dat maakt het niet minder gezellig, want het gaat om de personen!

We waren niet al te laat thuis, 10 uur ofzo. Maar gezellig was het wel, vooral Bollejan hebben we helemaal gek gemaakt. Je had de mensen moeten zien kijken, wat hebben wij gelachen!

Zulke dagjes mogen wat mij betreft vaker georganiseerd worden. Ik ben dan ook altijd van de partij, het is genieten, en je bent weer eens van huis. Ik ben dan ook degene die het in onze familie aanwakkerd om WEL te gaan!!!1 Want het loopt altijd op een gezellige dag uit.

In maart gaan we met de clubs de kant van Zandvoort op. Een aantal van men gaat TIME ATTACK rijden, ook komen er auto's uit Engeland om tijden neer te zetten op het circuit op Zandvoort! Super vet altijd, een aanrader om te gaan, alleen al om te kijken!

Eind van de dag mag je zelf voor 'vrij rijden' het circuit op, en natuuurlijk hebben wij ons ervoor in geschreven, wij gaan met de Skyline van Matthijs, en mijn eigen Skyline het circuit op. Rond die tijd vinden jullie hier natuurlijk foto's en vids.

Damn wat heb ik hier zin aan en kan ik hier nu al van genieten!!!

0 reacties: