maandag 15 februari 2010

Back from Kijkduin.

Jaja, afgelopen weekend een aantal dagen met mijn vriendinnetje weg geweest naar kijkduin. Ik had het jullie al via mijn andere blog laten weten dat we het 'geboekt' hadden! Was wel nodig hoor!

Afgelopen vrijdag dus gegaan. Alles geregeld, zuurstof, de kamer, geld, me vriendin en het vervoer. Alles verliep volgens plan. Wat was die eerste dag al genieten zeg!

Lekker wezen lopen, uit eten geweest wat overigens ERG lekker was, en het hotel verkent.

Snachts lagen we natuurlijk wat later dan normaal in bed, je weet wel, je wordt opgehouden door een lekker warm bad, bent wat aan het kletsen en kloten en dan is het al zo laat! De kamer beviel erg goed, die was erg ruim, en het bed was oversized! ^^

Toen we eenmaal in bed lagen en we het zuurstofapparaat wat ik geregeld had aangezet hadden hoorden we opeens een luid gepiep! Het zuurstof apparaat sloeg op alarm. Snachts dus farmadomo gebeld en die kwamen om half 3 een nieuw apparaat brengen. Ik heb 1.5 uur moeten wachten want ze moest uit denbosch komen haha. Gelukkig lag ik in bed, en kon Natas stiekem verder slapen terwijl ik aan het wachten was. Ik heb toen ook mijn vorige blog snel getypt :D

Natuurlijk is het logisch dat we de volgende morgen wat laten op zijn gestaan, ik heb die nacht een kort nachtje gehad haha! Het ontbijd was erg lekker in het hotel!

Voor de rest kan ik natuurlijk het hele weekend gaan vertellen. Maar dat gaan we niet doen haha. Ik ben nog wel met me schatje naar de bioscoop geweest, de film 'valentines day' was erg leuk. Overigens ook naar het 'omniversum' geweest, dat is ECHT gaaf! Lijkt net of je precies in de film zit omdat je omringt bent met beeld. Ook zijn we even in seaworld geweest en hebben we natuurlijk nog meer gegeten in restaurants.

Het belangrijkste van alles is dat we weer super hebben kunnen genieten van elkaar. Niemand om ons heen, en precies doen wat je zelf wilt. Lekker kletsen, genieten en nog meer genieten! Helemaal wijs dus!

Op naar onze eigen stek. We kunnen er weer een paar maand tegen aan en dan moet het huisje er toch echt wezen!!!

Natas, love youuu [L]

3 reacties:

Lauraatje zei

De film Valentineday is echt super! Ray en ik zijn er ook geweest.

Goed te horen dat jullie zo hebben genoten van het weekendje!!

Knuffel,

Laura

オテモヤン zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
natas zei

love you more!

en idd het was super lieverd.