dinsdag 26 januari 2010

Shoot @ Frankboots.nl

Mijn Schatje;
Ik wou al langere tijd een mooie foto hebben van mijn vriendin, overal staat ze natuurlijk prachtig op, maar om dat vast te laten leggen door een erkent fotograaf was nog een 'droom' van mij.

Vorig jaar was ik er al mee bezig, lange tijd het idee gehad, en op een gegeven moment de stoute schoenen aan getrokken, en als verassing voor me liefje deze shoot geregeld. Natuurlijk wist ik al wel dat Natascha er volledig achter zou staan. Anders had ik het niet zo aangepakt.

Ge-wel-dig vond ze het. En natuurlijk erg spannend. Frank is een man die goed 'regisseert' dus Natascha moest flink aan de bak. Maar de foto's zijn prachtig geworden.
We hebben het één en ander al afgedrukt, en ik wil nog een foto van 1 bij 1 op mijn kamer hebben. Zodat ik, als ik Natascha mis, haar toch nog een beetje bij me heb.

Ik zal jullie niet in spanning laten, en hier een paar foto's plaatsen.


Wil je ook zulke mooie foto's? Bezoek dan Frankboots.nl en mail hem! ^^

9 reacties:

Lein zei

Erg mooi !! ^^

Maar dat wist je eigenlijk al =)
Waar is jullie foto samen ?

Liefs Leine

Tamara M. zei

Wauw, wat een prachtige foto's!! Wat heb je toch een mooie vriendin Mike:) MAg je trots op zijn!!

xxx Tamara

Yehudith zei

Mooi hoor!! :)

Welke wordt de 1x1?

Xx, Judith

Remke zei

waauw mooi hoor! mag je zeker trots op zijn!
misschien nog een xtje samen op de foto;)

kus

muis zei

wouw wat een mooie foto's
liefs marion

Mike zei

Ik heb natuurlijk meer foto's, van verschillende kleren enz. Ook foto's van ons samen! :)

De onderste van deze 4, wil ik in het groot op me kamer hebben, in kleur!

Anoniem zei

Echt prachtige foto's!! Hier moeten jullie wel erg blij mee zijn.

Ik zou willen dat ik zo mooi kon fotograferen. Wow!

Gr, Chiba_kun

Anoniem zei

Ik vond het geweldig en de foto's zijn erg leuk geworden, maar ik ben natuurlijk het meest blij met de foto's van ons samen:D Dat was wat ik graag wilde hebben haha.

dikke kus voor jou mop;)
liefs natas

Unknown zei

Mooie foto's !! Maar dan willen we er ook eentje zien van jullie samen! Iets voor je volgende blog misschien ;)