dinsdag 2 februari 2010

Kijkduin

Het is weer eens tijd, dat ik met me schatje een weekendje weg gaan..

Alles loopt niet zoals het moet... En de huizenjacht schiet ook niet erg op, dus waren we eraan toe! Dus we hebben vanavond een weekendje weg geboekt.

Met valentijn zijn we lekker met ze tweeen, lekker 2 nachten (en natuurlijk dagen) op elkaar lip, wat lijkt me dat heerlijk, met ze tweeen helemaal alleen! Jemig!

We hebben in het plaatsje 'kijkduin' geboekt in een hotel gelegen aan het strand. Dus dat wordt genieten, strand wandelen (de kou trotseren), in bad, lekker eten en nog meer genieten!!!
We hebben er zin aan, eindelijk weer iets om naar uit te kijken waar we WEL de datum van weten ^^

2 reacties:

Yehudith zei

Oeh, nice :). Da's een mooi plekje. Veel plezier!!

xx

PS: Kom je n kopje thee drinken? ;)

Unknown zei

Heee! Wat leuk. Ik ben ook al vaak in Kijkduin op vakantie geweest, maar dat in dat vakantiepark. Zo konden we toch nog een paar keer op 'vakantie' als ik in het ziekenhuis lag. Het haga is daar namelijk heel dicht bij.