woensdag 10 februari 2010

Zeee'n van tijd!

Soms weet je het even niet meer, zie je de leuke dingen verdrinken in een zee van slechte dingen die gebeuren of nog komen gaan. Afgelopen week viel mij op dat het weer eens zo'n 'tijd' was.

De dagen lijken enorm op elkaar, en als dat je opvalt moet er iets veranderen, en die stappen worden weer genomen. We gaan weer beginnen met sporten, en het allemaal weer eens van een ander perspectief bekijken. En daarop heb ik natuurlijk nog een aantal leuke dingen die me te wachten staan!

Afgelopen tijd, was het meer bezig zijn met andere dingen dan fun. Soms is het nou eenmaal zo natuurlijk, maar ik bekijk het toch anders! Vooral in de tijd die nog komen gaat, moet ik nu genieten van het leven en de kwade dingen niet op me in laten spelen. Maar zoals ik al zei, dat werkt niet altijd zo.

Wij zijn dan ook op zoek naar een huisje, omdat het thuis niet helemaal lekker loopt, bij Natas thuis zit het ook niet allemaal snor, en als je 23 bent, wil je toch een eigen stek! Als ook DAT niet soepel loopt, je 3 maanden op een brief moet wachten van de arts, omdat de woningen die aangeboden worden geen slimme keus voor mij is, zakt de moed je soms in de schoenen. Ik wil zo graag stappen ondernemen. Vanalles wat! Maar ik wordt de laatste tijd tegengehouden door andere partij'en. Wat mij opbreekt. Ik heb niet veel tijd, 3 maanden is godsvergeten lang!

Daarnaast had de auto allang af moeten zijn, ik heb straks het geld nodig voor het huis, en zou hem op dit moment het liefste verkopen. Puur om ook van dat gezeik af te zijn, ik had bijna een koper, maar gelukkig haakte hij af gezien te weinig money! Het was natuurlijk geen strak plan geweest om hem te verkopen omdat ik er dan 2 jaar alleen maar zorgen van heb gehad en geen plezier. Echter zou ik niet weten wanneer dat plezier gaat komen, hopelijk snel!

Sinds 2010 is ook het medicijn wat me zo hielp uit de handel genomen, niet zo slim! Het wordt niet meer vergoed door de verzekering, want men had er geen baad bij volgens de verzekering.. Ik en vele anderen dus wel, maar die laten ze nu stikken. Daarom zijn we begonnen met een ander medicijn! Dennis en vele anderen helpt het, maar ik voel me benauwd. Spray nu extra, wat nog niet helpt! En heb vandaag voor de zoveelste keer aan de bel getrokken.

Het moet toch niet zo kunnen, ik zit al een maand benauwd te wezen, en WEER door de fout van een 3e partij. De verzekeraar. Nu moet ik meer gaan sprayen. Ben benieuwd of me dat helpt, maar daar moeten we maar vanuit gaan, want volgens het ziekenhuis is er geen ander medicijn meer behalve polmozyme..

Sinds een paar dagen zit ik weer iets lekkerder in mijn vel. Misschien heeft iets me aan het denken gezet, ik weet het niet precies. A.s. weekend ga ik weg met mijn vriendin, wat me natuurlijk kracht geeft! Als daarna de brief van de arts nou op de mat zou liggen, zou het helemaal super zijn. Dan kunnen we weer verder, want alles staat nu stil.

5 reacties:

Tamara M. zei

Balen is dat he!! Ik gebruik dat medicijn ook, ik heb nu besloten om het maar zelf te betalen en van de belasting later terug te vragen, ik kan gewoon niet zonder. Alle andere opties die aangeboden worden gebruik ik immers ook al! En dat is nog niet genoeg...

Hopelijk komt de brief vd dokter snel, en kan je met Natas in je eigenhuisje wonen, want 3 maanden is idd erg lang als je niet meer zolang hebt!

Sterkte met jullie twee!!

xxx Tamara en Rick

muis zei

balen joh dat dat medicijn uit de handel is als het zo goed werkt.
geniet van het weekend met je vriendin en hopelijk licht de brief met thuiskomst op de mat

x marion

Kim zei

En als de verzekeraar na het weekend zich ook even bedenkt, zou het helemaal mooi zijn!
Mike en Natasha geniet ervan dit weekend!! En als die brief er niet ligt moet je je dagen ook maar vullen met die arts lastig vallen tot dat hij hem verstuurd!!

xx

Anoniem zei

maak er een heel gezellig en liefdevol weekend van met z,n tweetjes geniet er van .

Yvontjuhh zei

kusje yvontjuhh.. geniet vooral heel erg samen van jullie weekendje weg, dan kan je daar weer ff op teren! Ik denk aan jullie!