woensdag 14 oktober 2009

Weekendje weg + Diploma

Afgelopen weekend was het zover. Moeders wou graag met 'ons' allen een lekker weekend weg, net als vorigjaar.

Dit jaar zijn we richting texel geweest, nog een best eindje rijden voor een weekend, ruim 2 uur heen, en weer terug.

Vrijdags zijn we vertrokken, ik met Natas in de colt en de dogs achterin. Ook een heel eind voor de hondjes, maar die MOESTEN dit jaar gewoon mee, en dat is super goed bevallen. Dennis en Leine reden achter ons aan, samen met me mams.

Matthijs en zijn vriendin kwamen later de avond pas met de skyline.

Weekendje was zeer goed te doen, we hebben lekker gegeten, vaak naar het strand geweest, colonisten van catan een aantal keer gespeeld en voor de rest lekker rustig aan gedaan. Wat ook moest, want ik ben nog niet goed genoeg opgeknapt.

Zondagavond zijn we weer richting huis gegaan, natuurlijk tussendoor aantal keer gestopt voor de honden, maar om half 11 waren we weer thuis.

Gisterochtend kwamen mijn leraren bij mij thuis, dit om mijn diploma en certivicaten te brengen. Klein kado gekregen, en natuurlijk mijn diplomaa! Damn, dat voelt best goed, die gaat snel in de kluis! Haha.

Savonds heb ik nog een aantal personen uitgenodigd. Meeste konden niet, maar was wel erg gezellig, lekker wat taart gehaald en gezelligheid gecreerd. Super toch! Kadootjes heb ik natuurlijk ook ontvangen, een 'auto-spel' en nieuw spel voor de PS3 die pas over een maand uit komt, supertjes dus!!! ^^

1 reacties:

Anoniem zei

Zo dat gezellige weekendje heb je maar weer mooi in je zak, net als je diploma! Gefeliciteerd hoor!
Groetjes Daphne :)