vrijdag 23 oktober 2009

Uit logeren bij Tamara en Rianne!

Jaja, ik weet niet of het een gezellige logeer party wordt, maar ook ik zal a.s. maandag verhuizen richting Utrecht.

Afgelopen paar maanden voel ik me al minder, magoed, zoals ik ben sukkel ik gewoon door zonder er veel bij na te denken. Soms pakte ik een pillenkuurtje mee en knapte er iets van op.

Na veel wikken en wegen, en me he-le-maal klote te voelen 3 weken terug toch maar aan de bel getrokken voor een kuurtje, omdat wij 2 weken terug een weekend na Texel gingen ben ik akkoord gegaan met een pillenkuur van 3 weken. Wel werdt me verteld dat ik na een week even moest laten weten als het nog niet opknapte.

Zo ben ik het weekend na texel gegaan met de dogs en de hele familie (Wat overigens erg wijs was) maar knapte toch niet zo op, dus daarna maar aan de bel getrokken en een mail gestuurt.
Probleempje was dat V/D Graaf (me dokter) op dat moment ziek op bed lag, dus er niet overlegt kon worden. Dus eergister kwam het belletje pas dat ik voor extra controle moest komen.

Zodoende gister middag na het ziekenhuis geweest, op de verjaardag van Tamara en Judith, lol! (We wouden nog een kado brengen Tamara, maar toch niet gedaan, sorry!)
Even wat bloedprikken en een gesprek met de Arts, hij vond dat ik erg koortsig was, zoals me vriendin ook al weken schreeuwe haha, en vond dat men ontstekingswaarden enz veelste hoog waren, vooral omdat ik al 2.5 week een kuur erop had zitten.. Dus de keus was snel gemaakt, opname!

Ik mocht zelf kiezen of ik gelijk opgenomen zou worden of pas a.s. maandag, ik heb ervoor gekozen om a.s. maandag te doen. Anders overvalt het me zo en dat was gewoon onhandig.
Nu kan ik nog even de auto afmaken zodat die opgehaald kan worden, en de eind-meeting van de skylineclub meemaken. Als ik dat heb gedaan, kan ik daar vast wel een paar weken op teren, en maandag in volle rust in het ziekenhuis plaats nemen.

Ben benieuwd hoelang ik er ga liggen, de arts zei dat ik vrij snel na huis mag met de kuur, dus het zal wel van korte duur zijn. :)

Het kuurtje duurt 3 weken, dus ben 3 weken uit de running, maar ach, dat is minder als dat anderen in het ziekenhuis liggen, dus mij hoor je niet klagen!

2 reacties:

Tamara M. zei

Wat jammer Mike! Had me wel ff gezellig geleken hoor;)

Maar eh, nou kom je maandag, das ook prima. Hopelijk kome op kamer 28, dan kunnen via klopsignalen met elkaar praten;)

xxx Tamara

Unknown zei

Wat vervelend dat de pillenkuren niets doen. Veel sterkte en beterschap!

Groetjes Gwen