dinsdag 20 oktober 2009

Rally for Kids 2009


Yeah, gister alle energy gepakt, en met me broers richting zandvoort gereden.

Gister was namelijk het circuit afgehuurd, en werd er een evenement voor zieke kids gehouden, genaamd; Rally for Kids.

We zijn uitgenodigd via één van onze clubs, de Skylineclub. Zodoende waren er ook nog andere vrienden van ons aanwezig met hun kanonnen.

Gister was dus een uitzonderlijke dag, ik kon zelf niet rijden gezien mijn wagen nog niet klaar is, maar me broer heeft een aantal kids met volle vaart over het circuit geblazen. VOL GAS riepen ze!

Matthijs heeft, net als mij, een Nissan Skyline, met deze wagen heeft hij tussen de ferrari's, porsche's en ander leuk spul een 30 rondes gereden over het circuit, gespreid over de gehele dag. Gezien er zoveel auto's waren zijn er groepen gemaakt en elke groep kon om een bepaalde tijd het circuit op. De kids stonden in de pitlane te wachten tot ze konden instappen om een aantal rondes mee te rijden om vervolgens weer 'afgetikt' te worden en achterin de rij te staan.

Gister avond is mijn broer dan ook op TV geweest bij hart van nederland, altans, zijn auto zag je over het rechte stuk met een vaart alla 200 voorbij scheuren.

De kids hebben gister genoten, en ik en Dennis ook, we hebben dan wel gekeken, en vele foto's en vids gemaakt, maar ook DAT is voor ons genoeg vermaak om weer een week op te teren!


Lars zijn Skyline VS een Ferrari, wachtende in de pitlane, de kids zijn ingestapt en wachten met spanning op de acceleratie.
Me broer zijn Skyline, geschat vermogen rond de 320 pk op de achterwielen. Leuk vertier voor de kids, je zag ze gewoon genieten!

2 reacties:

Anoniem zei

Hey Mike,


Leuk dat je zo fijne dag hebt gehad..

Ik wil ook wel een keer mee scheuren, ben alleen geen kids meer, ben nog wel klein, of telt dat niet? (grapje)

Hoop dat je er lang op kan teren van deze dagen.

Lieve groet Monique

Anoniem zei

Hey Mike!

Was echt een topdag!

Bedankt man, nogmaals!

kusje Erwin