vrijdag 8 mei 2009

Er zijn nog 7 wachtende voor u.

Getver, soms snap je het niet!

Ik vraag eens in de zoveel maanden even mijn plekkie op de lijst aan, eventjes checken toch, beetje bijhouden kan geen kwaad. En vooral van de positieve berichten van laatst dat er zoveel getransplanteerden waren zou je toch denken dat je leuk nieuws hoort.

Nu is het zo dat ik 5 maanden terug voor het laatst heb opgevraagt, eerst deed ik het vaker, maar tegenwoordig één keer in het half jaar, toch best spannend zoiets, maar vind het wel fijn om te weten. 5 maanden terug stond ik op dezelfde plek als nu, en dat was toch wel een domper. Waar zijn alle andere longen gebleven en wordt er dan niets getransplanteerd ofzo? Ik snap natuurlijk wel dat er meerdere lijsten zijn en mensen urgent worden en dat die voorgaan enz, dus ik bekijk het wel logischerwijs, maar toch zegt iets in me dat ik wel minstens 1 plekje na onder gegaan zou zijn, NOT!

Laatste tijd, vooral sinds ik nu wat langer thuis zit, denk ik er wel meer aan, vooral als ik savonds alleen slaap zonder Natas kan ik soms niet in slaap vallen of ga ik zitten malen en doen. Samen slapen is ook niet altijd een optie dus daar verzin ik soms wat anders op, gewoon lekker in bed beetje flaptopperen tot ik bijna in slaap val oid, dus zie het soms wel half 3 worden, best slecht!

Overdag heb ik nergens last van, ik ga en sta waar ik wil tot nu toe, alleen school red ik dus niet, morgen is het weer zo'n leuke dag, dan vieren me vriendin en dr mama hun verjaardagen, de ene is 21 (me vriendin, duh) en dr moeder is 50, op na een groot feest dus! Niet meer nadenken over dat klote nieuws van vandaag en goan met die banaan, morgen word het genieten!!! :)

1 reacties:

Unknown zei

Je zou inderdaad verwachten dat je iets opgeschoven zou zijn op de lijst. Ik zou in ieder geval ook die hoop gehad hebben. Kop op Fluffie, en geniet van je feestje.....kusje