dinsdag 19 mei 2009

Gesprekje met school.

Pfuu, men heeft wel mijn neue wielen gezien toch? ^^

Damn wat staat dat wit toch goed onder de auto, getver!
Het is wel poetsen hoor, magoed, dat laat ik doen, of door de wasstraat of door iemand anders hehe, 2 dagen met de auto rijden en ze zijn al grijs/zwart, magoed, als ze gewassen zijn BLINKEN ze ook echt!!

Daarnaast vandaag een lastige afspraak gehad, school kwam langs. Vanaf december zit ik thuis, en had toen nog wel wat energy voor school, dus zou gewoon dit examenjaar afronden, maar dan thuis.

Echter is het er in geslopen dat het slechter ging en dat school een beetje in een stoffig hoekje werd geschoven. :(
Ik was veel bezig met mezelf, vrienden en lol maken en dacht niet meer aan school, opzich logisch in mijn geval toch?

Afgelopen week heb ik maar weer mailcontact gehad met school, ik lag vele dagen/nachten te piekeren, overdag ging alles goed maar snachts piekerde ik me de tering over waarom ik niet dit en dat deed.. Pff! Best vermoeiend, maar soms kan je gewoon niet anders, het is niet zo dat ik het niet WIL..........
Dus afspraak gemaakt met mentor van school, die kwam om 11 uur hier en is net gevlogen. Ik zou het met dr hebben over mijn voortgang, over hoe ik nu verder kon, over het stage (wat niet lukken kan/wil) en over toch stiekem een papiertje.. Want 3 jaar school weggooien is echt niet mijn ding!

Vandaag tot de conclusie gekomen dat ik genoeg gedaan heb voor nivo 3, ik moet nog een 2tal opdrachten maken waar ik al lang les in heb gehad na mijn weten, dus het moet een 'appeltje-eitje' worden...
Dan krijg ik, jammer genoeg maar goed voor nu, een nivo 3 diploma, terwijl ik voor nivo 4 ging, magoed, dan heb ik tenmiste wat en heb ik voldoening in mijn koppie en kan ik dat dat stuk uit mijn hoofd zetten.

Daarna kan ik ervoor kiezen om toch nog nivo 4 te doen, ik heb vele opdrachten die nodig zijn voor nivo4 en die bewaar ik uiteraard op mijn externe harde schijf, want who nows als ik het nivo3 papiertje heb, dat ik gewoon door ga en mezelf een poepie laat ruiken!

Op dit moment is het dus weer een vreugdevol vooruitzicht, ik had niet verwacht om toch een papiertje nog te halen, en of het nu nivo 3 of 4 is, het scheelt maar één letter hehe

0 reacties: