woensdag 9 december 2009

Transplantatieplek.

Na 2 jaar en 108 dagen op de lijst te hebben gestaan (Heb zo'n dagenteller geplaatst, dus kan dat precies bijhouden) was ik toch eens benieuwd op welke 'transplantatie-plek' ik nou stond.

Ik vraag het 'eens in de zoveel tijd' aan, daarbij kan je de lijst een beetje in de gaten houden waarop je staat (A-positief in mijn geval). En moet zeggen, die lijst gaat wel redelijk goed.

Ik zeg niet voor niets een BEETJE in de gaten houden, want je kan er gewoon geen tijd of iets aan vast knopen. Maar toch vind ik het fijn om te horen like this!

Zou bijna vergeten op welke plek ik nu sta, men zegt dat er nog 4 wachtende voor mij staan.
Hoeveel dat er vorigjaar nog waren weet ik niet. Maar de 4e plek is toch goed voor hoe ik mij nu voel!

Hopelik is deze sinterklaas/kerst/nieuwjaar het laatste jaar met deze set, en kom ik zonder teveel poespas in aanmerking voor de nieuwe longen en zal ik goed en snel opknappen.

Daar streven we naar, en ik geloof daarin, dus dat moet zekers lukken!!!

3 reacties:

dennnnis dik zei

voordeel is ook nog eens dat er super veel nieuwe mensen zijn die donor zijn geworden, nederland zegt JA.

Anoniem zei

hallo mike.ik hoop voor jou dat 2010 een bijzonder mooi jaar wordt,en dat er een mooi setje longen voor jou mogen komen.

Christel zei

Hoi,Mike ik hoop ook dat er zo snel mogelijk een goede donor is voor jou.Zelf sta ik sinds mei2009 ook op de lijst ik wens je een gezond en veel geluk voor 2010.
Groetjes,Christel.