woensdag 2 december 2009

Sinterklaas was vroeg dit jaar.

Het is dan nog geen sinterklaas, maar dit jaar was hij wel vroeg. Ik zie namelijk al een grote mand met vele kado's staan. Ik schat dat het er een stuk of 30 zijn. En er moet nog van 1 stel kado's in. Dat wordt nog wat, volgens mij zijn we a.s. weekend tot midden in de nacht bezig met kado's uit pakken. Wel een leuke bezigheid trouwens!

Hij kwam niet alleen vroeg dit jaar de kado's afdroppen. Hij had ook nog de neppe-mexicaansegriep bij mij neer gedumpt. Ik zeg expres nep omdat ik een aantal dagen flink beroerd was na de mexicaanse griep. Ik ben er flink van geschrokken destijds gezien ik net een aantal dagen van mijn kuur af was. Ik dacht bij mezelf "het zal toch niet waar zijn, nu al weer ziek, zwak en misselijk". Maar gelukkig had mijn vriendinnetje gelijk en moest ik gewoon even uitzieken. Na een aantal dagen flink beroerd was het over en nu voel ik mij weer 'tip-top' in orde.

Ik ben benieuwd of ik straks trouwens kan slapen, dit kon ik zondagavond ook al niet want ik zou een koper krijgen voor mijn auto, die jammer genoeg niet kwam. Morgen komt er wel iemand, ookal weet ik dat ik een goede auto verkoop, toch ben ik er altijd huiverig voor. Je weet immers nooit wat voor soort mensen er op de stoel staan. Het zal de zwarte piet maar wezen!

Binnenkort krijg ik ook een nieuw kopje op deze blog, ik kan er 5 hoofdstukken over schrijven maar zal het kort houden. Gezien onze situatie zijn wij bezig met een naamswijziging, ik zal Mike blijven heten, maar de achternaam zal verandert worden naar 'Bakker' ipv Wevers. Menig mens weet de reden hier wel voor, ik zal dus mijn email gaan veranderen, en de naam van mijn blog. Mijn nickname zal wel Mikwev blijven, gezien dit niet percé aan de naam Wevers vastgekoppeld is. Dus de link richting deze blog zal hetzelfde blijven.

Hebben jullie verder allemaal al het boek 'Jong' gekocht, om mijn verhaal (en die van Dennis) te lezen? Mijn vriendin heeft vandaag het laatste exemplaar hier in Apeldoorn uit de winkels geplukt. Het scheint goed te worden verkocht gezien die nu al uitverkocht is. Altijd mooi, er staat ook een linkje in naar deze website, dus wellicht krijg ik er wel nieuwe blog-bezoekers bij :)

Ik ben blij dat ik me weer erg lekker voel, wat heb ik afgelopen tijd toch een klote-cf-tijd gehad, dit zal waarschijnlijk wel doorspelen tot ik nieuwe longen heb gekregen, maar nu voel ik mij goed, en daar gaat het om! Ik zal netzo als vorig-jaar nog nabij nieuwjaarsdag een stukje schrijven over hoe het afgelopen jaar is gelopen, en hoe en wat er allemaal aan mijn leven is verandert. Als ik het nu bekijk zit het vol ups and downs, het was geen fijn jaar maar gelukkig blijf ik altijd positief!

Volgend jaar zal mooiere tijden brengen, dat weet ik 100% zeker.

0 reacties: