dinsdag 29 december 2009

Kerst shoppen.

Vandaag stond in de planning om eens te gaan shoppen.

Gezien er nu een lekkere korting over al het kerst assortiment zat, was het donders fijn shoppen.

De planning is om, wat ik overigens nog niet verteld heb, op mezelf te gaan. Aantal redenen.. De grootste is dat ik er gewoon aan toe ben, wil het gewoon graag, en al helemaal SAMEN met mijn vriendin.

Dat bracht dan ook de reden, dat het eens tijd werd om wat dingen te verzamelen. Dat doen we uiteraard al langer, dus al het keukengerei is er al, en zo wat meer spul. Maar zoals de topic titel al zegt, was het nu tijd voor KERST!

Er was hier een winkel open met een 40% korting, lekker getal, moest aan het eind een flink bedrag afrekenen... Had er niet aan moeten denken om 40% meer te moeten betalen, dan was ik nu al blut! Hahaha.

Zodoende zijn de kerstballen al in tha house, en wat versieringen, lampjes (Wat zijn die dingen super duur zeg) en wat ander kerstspul.

Op na een eigen huis..... En na volgend jaar kerst, donders wat heb ik toch zin in een eigen plekje.. Samen dan! ^^

2 reacties:

Anoniem zei

hallo mike.ik hoop voor jou en je vriendin dat jullie een knus plekje vinden,en dan nog dat nieuwe setje longen dan kan 2010 niet meer stuk.

Cash en Els zei

Ja dat is lekker inkopen, 40% telt toch lekker af, haha.
Leuk om mee bezig te zijn, huis zoeken en inrichten. Ik hoop dat jullie een mooi plekje voor jullie zelf kunnen vinden in het nieuwe jaar!!

Hartelijke groet, Els