dinsdag 10 maart 2009

Bad day! Or not.

Werd vanmorgen wakker met een goed gevoel, wekker gezet, want we zouden maar eens aan sporten gaan beginnen. Dat het de laatste paar dagen wat minder ging zou me niet tegenhouden... Dacht ik!

Al snel na het wassen aan de wastafel begon er al een lichte hoofdpijn te komen, getver! Daarom haatte ik zo de wekker, want als ik niet uit mezelf wakker word, krijg ik dat gezeik haha.. Toch maar doorgaan met aankleden, happie eten en sprayen. Toch werd men hoofdpijn ma niet minder, wat door trekt tot een naar gevoel en dus een bagger ochtend met zich mee brengt!

Dus men telefoontje gepakt en Dennis maar een sms gedaan dat die alleenig moest gaan, wat die stiekem toch al gewent is, want ik heb de binnenkant van die sportschool al een 3 maanden niet van binnen gezien, TOT GROTE ERGERNIS! Magoed, dat hoort er nou eenmaal bie..

Gister lukte het gelul van UPC ook niet, jeweetwel zo'n livebox wou men moeder, aansluiten = een eitje zeggen ze aan de telefoon, wat het ook is,... Als alles een keer mee werkt!
Tot 2 keer toe na de gamma nieuwe kabels halen, en weer aansluiten, geen signaal, KAKZOOI! Daar wou ik vandaag dus mee verder, gister had ik namelijk het bijltje neergegooit en was na een maatje van mien gepeert voor wat geouwehoer en gezelligheid!

Stond er dus vanmorgen in de krant dat delen van Apeldoorn gister last konden hebben van geen of slechte verbinding vanuit UPC, omdat er in een plaats verderop een breuk was gevonden...... Had me dat toch alle energy kunnen besparen van gister!!!! Hoop gescheld en getier (ware aard van mij op dat soort momenten?)..

Vandaag daar dus wel verder mee gegaan, en warempel, met de nieuwe kabeltjes werkt alles! Daarna nog stiekem wat aan school gedaan, een gehele vles cola leeg gedronken en nu zit ik hier even van me af te typen, gatver wat een baggerzooi afgelopen dagen zeg, magoed, mij hoor je niet klagen, want er zitten ook altijd wel lichtpuntjes in zulke dagen wat me opvrolijkt!

Van een douche knap ik meestal wel op, dus je kan wel raden wat ik nu ga doen! Op na wat meer energy en een leuker verloop van de dag!

2 reacties:

Tamara M. zei

En gewoon doorbetalen he bij de sportschool. Dat is wel minder..

Anoniem zei

Kop op Mikje ! ^^