maandag 9 maart 2009

Sommige snappen het dus ECHT niet!

Soms loop je tegen van die momenten aan dat je maar beter je mond kan dicht houden!
Ik zit er al een tijdje mee in de maag dat sommige mensen je gewoon deels (of helemaal) niet snappen, dat baard mij zorgen!

Ik lig savonds nog welles te malen over dat soort dingen, over hoe mensen kunnen zeiken van een griepje, of het zo moeilijk hebben doorgaans het leven, terwijl ze eigenlijk kern gezond zijn, en geen abnormale dingen vertonen, behalve hun achtergesteldheid in het inzien van hoe sommige mensen echt door het leven gaan.. Iedereen is wel eens ziek, heeft een griepje of een dipje, maar moeten alle mensen dat nou aan de hele wereld laten weten? Denk dan gewoon eens na over hoe moeilijk (ik zie het eigenlijk nog makkelijk) andere mensen het hebben!

Ik zeg echt niet dat men met, bij wijze van 'ons' cffers, rekening moet houden of ons zielig moet vinden, maar soms loop je tegen dingen aan dat je toch zou verwachten dat anderen eens beter na denken!

Ik flap er welleens wat uit, vooral bij mijn naasten, wat denk ik wel goed is! Even lekker andere mensen op de plek zetten dat ze WEL blij moeten zijn met hun gezonde leven, het wel allemaal goed voor mekaar hebben en kunnen doen en laten wat ze willen, kijk mij.. Ik word @)!%^_!$ half tegen gehouden om samen te gaan wonen omdat die kakziekte het tegenhoud, ik moet tegenwoordig na adem happen als ik ME NEUS SNUIT!!!!
Je gunt het mensen niet, maar als ik elk jaar 1 dag mijn CF weg kon geven, puur uit wat respect, uit wat meer zorgvuldigheid van uitspraken van andere, of andere kleine vergrijpen, had ik dat ECHT gedaan, elk jaar weer, elk jaar iemand die ene dag op de plek zetten hoe goed zij het wel niet hebben!

Pff, dat is eruit, ik ga weer even spelen met me nieuwe HTC snufje =)

Oja, voor de duidelijkheid, hier loop ik (en misschien ook wel andere cffers) dagelijks tegenaan, het is niet zo dat het eenmaal gebeurt, daardoor krijg ik niet zo'n frustratie hoor haha!

1 reacties:

Anoniem zei

snap dr nix vaaaaan hahaha!