woensdag 24 december 2008

2008 - Hoogte/diepte punten

Het leven is toch fantastisch! 8)

Elk mens heeft hoogte punten en dieptepunten, meestal weegt het hoogte punt zwaarder als het dieptepunt, toch? In mijn ogen is iedereen gelukkig op zijn manier, de ene heeft het makkelijker dan de andere, de een is rijk de andere arm. Dit kan natuurlijk in geld, maar ook in vriendschap!

Hoogtepunten kan iedereen opschijven, zo ook ik, elk jaar erbij is al een hoogte punt, niet voor mij, maar voor iedereen. Mensen om je heen hebben is een zwaar hoogtepunt, dat is toch geweldig?

Dit jaar ook mijn Nissan Skyline kunnen kopen, damn wat een gezeik ermee, maar damn wat een prachtbak! Elke keer als ik deze zie staan of in rijd (ik rijden de rest duwen) is toch een pretje, ookal heb ik er nog maar 800 km mee gereden!

Samen zijn met het meisje van je leven, ook dit staat hoog in het vaandel bij mij, waarschijnlijk het hoogste van allemaal want ik zou voor deze persoon echt alles laten vallen (bij wijze van spreke dan) ze steunt me, helpt me en staat me elke dag bij in het leven, elke dag een groot of klein contact, elke smsje geniet je toch van, een pracht mens is het!

Dit jaar voor het eerst in mijn leven helemaal alleen (met me meisje dan) op vakantie geweest, ondanks dat we voor gek werden verklaard, wat een genot! Lekker 11 dagen op vakantie, zon, zee, strand en sexy meisjes! Genieten elke dag weer, en stiekem zelfs op vakantie opknappen, geweldig leven toch, als je dat kan?

Ook dit jaar toch mijn bijdrage gedaan op TV wat een geweldig iets wat dat om mee te maken, super toch? Het is hard om je op TV te zien, maar toch ook wel goed, ik vind het hard.. Dus andere vinden het ook hard om te zien, en dat moest ook!

Ook in mijn programma zag je mij scheuren over het cirquit met een Lamborghini, helemaal alleen in die bak en rijden maar, DAAR gaat dit kleine stukje over, dat is toch geweldig? In een dikke sportscar scheuren over het cirquit, vol gas! Dit word nog wat als de Sky af is..

Minpunten, dieptepunten klinkt ook zo raar toch, want zelfs een minpunt lijd zeker weten na een hoogte punt!

Kapot blok, Yep toch zeker een minpuntje, veel geld in steken, veel tijd en toch het blok stuk, zonde van mijn tijd eigenlijk, wat ik al zorgvuldig besteed.. Voordeel hieruit is, ookal is er een traantje voor gelaten, dat je strax NOG meer kan genieten van deze wagen en deze strax nog beter zal rijden als voorheen! Hehe

Verliezen van vele vrienden, ook dit jaar was het zover, heb er toch zeker een aantal verloren, allemaal kort achter elkaar, en allemaal door die ene ziekte.. Je word er zelf harder door, wat niet goed is voor je naasten want je gaat zelf maar door zonder ook daar rekening mee te houden. De dood is voor mij nu zo normaal, wat eigenlijk niet goed is. Voordeel hieruit is dat ik niet bang ben en mijn vrienden die overleden zijn alle lucht hebben wat ze ooit wouden.

Kuurtjes wat niet aanslaat, daar zit ik nu toch best mee. Je zult maar nóg minder lucht hebben als ik, dan ben je pas ver heen, dus hierover ga ik niet zeuren, het is nou eenmaal zo en het hoort erbij. Ik ben toch niet de slechtste en houd het zeker nog 10 jaar vol.. Haha

Meeste waarmee ik kan zitten is me school, dit is een zwart gat waar ik nog geen uitweg in zie, alles gaat goed maar weer die ziekte die mee speelt waardoor je niet verder kan of er geen toekomst in heb. Stage lopen gaat niet.. Dus hoe nu je school afronden? We zien het wel.

Al mijn nadelen zijn vanwege mijn cf. Moet je nagaan.. Als ik dat niet had wat een perfect leventje ik zou hebben.. Gelukkig hoort het bij me, en er moet toch iets in je leven zijn wat je een slag met de hamer kan geven? Gelukkig overleef ik alles, dat is wat ik iedereen wel kan vertellen, en dan heb ik dus HET perfecte leventje zonder minpunten, waar iedereen van droomt.

Het leven is dus top, fantastisch, geweldig en uitermate prettig!

Goede voornemens heb ik ook!
Niet stoppen met school
Gelukkig zijn
Nieuwe longen krijgen
Volgas kunnen rijden met de skyline
Genieten van alle lucht die mijn nieuwe longen zullen brengen
gelukkig zijn met Natascha
Samen wonen met me vrouwtje

4 reacties:

Anoniem zei

Wat een mooi stukje tekst. Goed geschreven. Ben het helemaal met je eens: Het leven is Top!! Ook al hebben we onze min puntjes in het leven. Misschien genieten we dan stiekem wel een beetje meer van alle plus punten.

Fijne feestdagen. Dat 2009 veel moois mag brengen.

Groetjes Ellen, een mede hoester ;)

Anoniem zei

leuke voornemens broertje :D

Anoniem zei

Mikje: op een goed 2009! Dat een groot aantal van je voornemens waarheid word.

Anoniem zei

Mikje,
Ik ga voor je duimen dat al je goede voornemens uit gaan komen.
Succes maandag !! ^^
Liefs