maandag 19 januari 2009

Whats the story of today...

Elke dag maak je veel mee, ookal heb je CF!
Dit jaar dan ook al veel meegemaakt, ookal is het jaar pas zo kort.

Vandaag was men moettie jarig, ze is 49 geworden, beetje party dus, altijd leuk!
Redelijk wat visite gehad en men moeder had het erg na haar zin, dit was te merken!
We hebben haar met ze 6e een aantal kados gegeven, voornamelijk van die pandoradingen...

Vanavond nadat iedereen weg is gegaan incl me vriendinnetje de PS3 maar eens aangezet, hehe..
Dennis sprak me namelijk aan op msn en wou graag online gamen, die is echt verslaafd (aan mij of aan de ps3?) want hij was pas net thuus haha!

Dus zo geschiedde een erg leuk avondje, tering wat heb ik me een scheur gelachen met dat spelletje genaamd little big plannet :D was top Dennisje!!! hahaha

Lig nu net in bed en voelde me gedwongen een verhaaltje te typen, de laatste was alweer 2 weken terug.. Toen ging het niet zo goed eigenlijk, heb een infuus kuurtje gehad maar knapte niet op. Na dit even aangekeken te hebben toch maar weer na het ziekenhuis geweest voor een extra controle. Gelukkig kreeg ik 3 weken een pillenkuur mee, om een 'genadeslag' te slaan tegen die bacterien!! =)

Voel me nu eindelijk weer wat opgeknapt, praat wat meer, gein wat meer, lach wat meer en geniet veel meer, heb dan ook weer zin om dingen te doen, ben ook al een 1.5 maand thuis van school, en vind het wel genoeg geweest! Dus dat word morgen of overmorgen even school bellen, en weer aan de slag! :)

Verders eigenlijk niet zozeer wat te typen, het is ook tijd om te slapen eigenlijk!

Tot de volgende (hopelijk zeer nuttige) blog!!

2 reacties:

Unknown zei

Gefeliciteerd met je moeder!!! En bedankt voor je info nog van de week ;) kusje..

Anoniem zei

LOL !
hoelaat ook gepost he, 1uur 7 in de nacht :D:D:D
was echt lache, ookal mochten we gisteren ook niet klagen met z'n 3e ;)